За да комуникирате с клиентите на вашия онлайн магазин през Twitter, и евентуално да осъществите нови продажби от там, трябва да се съобразявате с някои правила. Повече от тях са неписани и затова вероятността да ги пренебрегнете е голяма. Затова RAZ.bg очертава 4 важни насоки, които ще ви помогнат да подобрите влиянието си в Twitter.
1. Бъдете релевантни
Twitter е чудесен иснтрумент, за да осъществите контакт с нови хора. Следвайте другите, но не безразборно. Фокусирайте се върху това да откриете хора, които е вероятно да са заинтересовани от вашия онлайн магазин – това включва вашите настоящи и стари клиенти. Можете да подсилите социалната си връзка с хората, които вече ви следват във Facebook, LinkedIn и Instagram, като ги последвате и в Twitter.
2. Не използвайте автоматични функции
Много туитър потребители използват функция за автоматичен отговор и автоматично следене, които се предлагат от определени приложения. Тези автоматични функции противоречат на идеята на социалните медии – свързването с хора. За това автоматичните услуги нямат място там.
3. Взаимодействайте и продавайте
Само публикуване на постове в twitter няма да изгради връзка между вас и потребителя. Нужно е да отговаряте на потребителите, да ги ангажирате, да взаимодействате с тях.
4. Бъдете полезни
Като публикувате полезна и ценна информация за продуктите във вашия онлайн магазин и съвети при използването им дават мотив на хората да ви следват. Специално в twitter, където ограничението за постове е до 140 символа е препоръчително да предлагате информация под формата на линкове и кратко заглавие.
Препоръчваме ви да разгледате профилите на някои онлайн магазини, които са добър пример за ефективна онлайн комуникация в twitter – това са магазинът за дрехи Scottevest и магазинът за аксесоари за лаптоп Rainebrooke. По този начин ще добиете ясна представа за комуникационната рамка на социалната мрежа twitter. Когато сте готови с вашите идеи, специалистите от RAZ.bg ще ви дадат най-добрата насока за реализирането им.
__
Екипът на RAZ.bg предлага и допълнителни дизайн услуги на своите клиенти-онлайн търговци : дизайн на фон за twitter, дизайн на facebook хедър и др.