5 съвета за по-представителен онлайн магазин

Автор: -

Ако сте нов играч с магазин в областта на електронната търговия, то вашият онлайн бизнес бързо ще стане по-представителен, ако следвате няколко прости съвета. В резултат от това ще вдъхнете повече доверие на клиентите си, както и ще се отличите по-лесно от вашите конкуренти в интернет. За това не се изисква нито бюджет, нито спецциализирани умения – можете да го направите сами бързо и лесно.

1. Публикувайте телефонния си номер

Магазинът ви се намира на виртуален интернет адрес, но обслужването, което предлагате трябва да е като обслужването в реален магазин. Това означава, че e препоръчително да публикувате телефонен номер за връзка в онлайн магазина ви, като може да определите определени часове, в които да отговаряте на обаждания. В допълнение към телефонния номер можете да включите и физически адрес, за да изградите по-голямо доверие.

 

Съвети за онлайн бизнес

 

2. Публикувайте мненията на доволни клиенти

Ако в магазина си имате посетил, който е харесал определен продукт, но се колебае дали да го закупи, то неговото решение може да бъде повлияно от мнението на друг клиент. Мненията на доволните потребители на магазина вдъхват доверие на вашите потенциални купувачи и дори могат да ги убедят да направят определена покупка.

3. Засилете присъствието си в социалните медии

Присъствието на онлайн магазина ви на социални платформи като facebook, twitter, instagram, google+ и др. е знак за сериозна бизнес дейност. Поддържайте активни тези канали и се опитвайте да взаимодействате с потребителите през тях. Така създавате възможност за клиентите ви да споделят позитивно мнение за вашия магазин, което да бъде видяно от тяхната онлайн общност.

4. Подгответе се с отговори на често задавани въпроси

Като онлайн търговец със сигурно ще ви се наложи често да отговаряте на въпроси, свързани с гаранция, доставка, замяна на продукт и т.н. Можете предварително да подготвите отговорите на тези въпроси и да ги публикувате в страницата на вашия интернет магазин. Така правите клиентите си по-информирани и в същото време пестите от собственото си време.

5. Представете се

Със сигурност ще имате клиенти, които искат да знаят кой е търговецът, от който правят онлайн поръчка. Затова е добре да напишете кратко представяне за себе си, вашият бизнес и мисия и да го публикувате в страницата на магазина си. Обикновено този тип съдържание се отбелязва като „За нас“, „История“ или „Нашата история“. Целта е да покажете, че сте сериозен търговец, който знае как да се грижи за онлайн клиентите си. Наред с другото, по този начин ще се отличите от останалите конкуренти.

__

Макар и описаните по-горе техники да са по-лесни и по-бързи за реализиране от други такива, то те все пак изискват отдаденост и постоянство. Винаги съветваме нашите клиенти да помислят дали могат да наемат стажант или някой роднина, който да им помага с магазина и първоначалната работа по създаване на цялостното „виртуално“ присъствие.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>