Правенето на поръчка в онлайн магазин е акт на доверие. Google непрекъснато работи върху алгоритми, които да определят на кои сайтове могат да се доверят потребителите и на кои не. Тези алгоритми се опитват да следят поведението на потребителите, техните критерии, от които зависи дали ще направят поръчка или не – дали четат ревюта, спецификации, дали се свързват с търговеца за информация, дали сравняват цените, условията за доставка и условията за връщане на стоките.
Приятелство
Приятелите се доверяват на приятели. Google отдавна се опитва да разбере взаимоотношенията между хората и информацията, която споделят. Когато потребител търси определена информация в търсачката и попадне на резултат, който е споделян от негов контакт в Google+, това веднага се отбелязва чрез снимка на съответния контакт до релевантния резултат. Данните сочат, че снимките на познат човек в гугъл резултатите примамват окото на търсещия надолу под топ страниците.
Репутация
На база от информацията в социалните мрежи Google+, а вече и Twitter, Google се опитва да определи нагласите към брандовете, които се споменават от потребители. Оптимистичният план на търсачката е резултатите при търсене да се влияят от броят на позитивните и негативните споменавания на определен бранд в Twitter и G+.
Малкият бизнес, като новосъздадените онлайн магазини няма да бъдат наказвани поради липса на информация за репутацията им.
Легитимност
В опитите да предоставят най-релевантните резултати на търсещите, Google работят върху върху легитимността на онлайн магазините. Легитимните сайтове на онлайн магазини, на които Google гласува доверие съдържат следните основни компоненти: форми за контакт с телефонни номера и адрес, информация за доставка, политика за връщане и замяна на стоки. Сайтове, на които им липсва такава информация е много вероятно да бъдат класифицирани като нелегитимни онлайн магазини и е вероятно да бъдат смъкнати надолу в класациите от екипа на Google.
Доверие и търговия
RAZ.bg прави изработка на онлайн магазин съобразено с всички изисквания за легитимност на Google, така че да стартирате своя онлайн като скок от трамплин, който да ви даде предимство пред конкурентите. Останалите фактори на доверие можете да ги заслужите чрез предлагането на добро съдържание в интернет магазина си. Специалистите от RAZ.bg ще бъдат отново до вас, за да ви помогнат да решите какво съдържание е най-релевантно за вашата ниша.