Основните неща, които трябва да запомните, когато пишете рекламните текстове за вашия онлайн магазин са, че идеалният текст е конкретен, атрактивен, релевантен и въздействащ. Не е нужно да имате вроден писателски талант, за да придадете на текстовете си този ефект. Можете да започнете с рекламата веднага след изработка на онлайн магазина, а това занимание е много по-лесно отколкото звучи. Просто следвайте няколко прости правила:
1. Посочете това, което прави продукта ви уникален – безплатна доставка или подарък? С какво вашето предложение ще изпъкне сред предложенията на другите онлайн магазини? Можете да използвате най-различни техники, за да придадете уникалност на предложението си – тематичен аксесоар подарък, код за отстъпка при следващата покупка, участие в томбола с награди при направена покупка и т.н. – тук всичко зависи от въображението ви.
2. Промоции, ексклузивни цени и намаления – хората често използват Google, за да направят решение относно покупка. Не пропускайте да им дадете причина да купят желания продукт от вашия магазин. В случай, че предлагате временно намаление или ексклузивна продажба, то ще бъде чудесно, ако го споменете в рекламата си.
3. Мотивирайте клиентите си към действие. Кажете на хората какъв точно е продуктът. Ако предлагате услуга, задължително си оставете телефонния номер. Конкретизирайте действието, което се очаква да направи клиентът ви: поръчайте, обадете се сега!, регистрирай се, вземи веднага! – тези думи за добри примери като индикатори за действие.
4. Включете поне една ключова дума в текста. Ключовата дума във вашата реклама показва на потребителите, че са намерили това, което търсят. Ако продавате обувки, то най-добре е да вкарате в текстовото съдържание на рекламата ключовата дума „поръчка на обувки“ или „обувки интернет магазин“. В случай, че се колебаете относно това коя ключова дума е най-релеванта за продукта, който рекламирате, можете да разчитате на консултация от специалистите в RAZ.bg.
Основният принцип при писането на текстове не само за реклами, а и за един онлайн магазин изобщо, е те да бъдат кратки. Затова е важно съдържанието на текста да е конкретно и добре фокусирано. Идеята на краткият текст не е да извърши продажбата, а да привлече вниманието на потребителите. Много често се прави грешката, като се изброяват само характеристиките на продукта/услугата. По-добрата тактика е да изброите ползите, които клиентите ще получат от това, което им продавате. Онагледено с пример: по-вероятно е да продадете кола, като обясните на клиента си, че с нея ще спести около 100 лв месечно за гориво, но не и ако просто им споменете колко гориво харчи колата. Използвайте малкия брой думи, за да изтъкнете най-големите ползи – това е една малка, но сигурна гаранция, че ще управлявате рекламата на вашия онлайн магазин правилно.