Не всички онлайн магазини са еднакви, но се наблюдават еднакви признаци на успеха при успешните. Те се вслушват в нуждите на съществуващите и потенциалните клиенти и подсигуряват цялата нужна информация за техни информиран избор. Ключът към това е съдържанието. Или подредено в списък:
- потребителски ревюта и дискусии
- ръководство за работа с продукта
- „Как да…“ теми
- Детайли за размери, наличности и разновидности
- Препоръки
- Приложение на продукта (показано чрез видео, блог публикация или фотографско есе)
Ако вашият онлайн магазин покрива всяка една точка от списъка със съдържание, успешно ще можете да конкурирате физическите магазини с информиран персонал, който понякога в старанието си да информира клиентa става досаден продавач. Независимо какво продавате, даването на отговори винаги ви доближава с една стъпка към осъществяването на продажба.
Изборът на продукт по интернет за някои потребители е сериозно решение и те правят обстоен рисърч, запознават се с потребителски мнения и т.н. Вашият онлайн магазин може да улесни тези потребители, като им предостави достъп до потребителските отзиви в страница на продукта. По този начин вашият потенциален клиент може да бъде убеден да направи покупка или да бъде разубеден, но и в двата сценария вие печелите, защото така избягвате продажбата на продукт, който в последствие ще бъде върнат и гарантирате покупката от хора, за които продукта е предназначен.
Блогът е вашата златна възможност да се сближите с клиентите си. Той не влияе пряко върху решението за покупка у потребителя, но влияе пряко върху доверието на всички потенциални клиенти към вас. Съдържанието в блога може да бъде под формата статии, видеоклипове, идеи, които са релевантни за продуктите ви. Yerbamate.bg са идеален пример за ефективно ползване на блога, който е безплатна функционалност към онлайн магазин от RAZ.bg.
Най-голямото предимство на съдържанието е, че то помага на магазина ви да се появи в търсещите машини. А това ще генерира още интерес към продуктите ви. Ако подредим съдържанието по важност, продуктите са най-значими в един онлайн магазин и заради това много търговци подценяват допълнителното съдържание, което предлагат блоговете, потребителските отзиви и т.н. Това допълнително съдържание обаче доказано увеличава престоя на потребителите в сайта на магазина, а това води до повече продажби.
Ако все още не сте обърнали внимание на допълнително съдържание, с което да информирате клиентите си, можете да намерите още полезни съвети за продажби тук.