Как да пишете по-четими текстове за блога?

Автор: -

Поддържането на блог след изработка на онлайн магазин изисква да упражнявате и подобрите уменията си за писане на текстове. Новаците в блогърстването трябва да спазват няколко основни правила за формата на една блог публикация. Ако тези условия са спазени, то статията ще има по-голям потенциал за добро класиране в резултатите за търсене.

 

Изработка на онлайн магазин от RAZ.bg

 

Четенето през компютърен монитор е по-трудно от четенето върху хартиен носител или таблет, затова е изключително важно да се съобразите с основните похвати за писането на блог публикации. Тези похвати са ключът към въздействието върху потенциалните ви клиенти и техните нагласи – зето защо е препоръчително да пишете текстовете си в синхрон с тези изисквания:

- Пишете кратки абзаци. Дългите параграфи правят текста по-труден за четен. Най-добре ограничете абзаците до 3 или 4 реда всеки.

Използвайте удебелен (bold) и наклонен (italic) шрифт, за да маркирате ключови думи и фрази. Ако основните смислови точки на текста са отбелязани по този начин, съдържанието по-лесно ще привлече вниманието на читателите към детайлите на текста.

Използвайте подзаглавия. Ако в рамките на една публикация засягате няколко различни теми, е добре да отбелязвате тази смяна с подзаглавие. Има различни нива на подзаглавията: H1, например, е основното заглавие на публикацията, а H3 се използва за второстепенни заглавия.

Сегментирайте текста с тирета или булети, за да е по-лесно за окото да сканира информацията.
Препоръчително е да оставите празно пространство около написаното. Така текста „диша“ и окото не се натоварва, защото следи само линиите на съдържанието.

Тъй като RAZ.bg се стреми да предлага най-доброто на онлайн търговците, текстовия редактор на платформата позволява лесно и бързо да се приложат всички тези козметични процедури върху текстовете на вашия блог. Ще блеснете с цялата си светлина, ако направите съдържанието си съобразено с SEO изискванията на големите търсещи машини като Google и не на последно място да е достатъчно въздействащо, за да накара потребителя да направи покупка. Повече насоки за това можете да откриете тук.

 

1 коментар към Как да пишете по-четими текстове за блога?

  1. Бих допълнила Вашият списък с похвати със следните съвети:
    1. Използвайте графично съдържание, за да изобразявате описателните части от текста и хората да могат да разберат още по-добре вашата идея. Работи отлично за онлайн магазини, предлагащи дрехи и аксесоари.
    2. Нещо много важно, което често се пренебрегва от създателите на съдържание – винаги се стремете да избягвате паразитни или прекалено сложни думи, например: смисъл, впрочем, обикновено, освен това и т.н.
    Златното правило: Колкото по-просто е изречението, толкова по-лесно четимо и разбираемо е.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>