Филми и Oлимпийските игри са топ темите на това лято. С тези теми можете да се погрижите повече от добре за маркетинг съдържанието на магазина. Този месец отново сме подготвили списък с нещата, които биха донесли свежа доза интерес и тематични продажби на вашия онлайн магазин.
1. Филмови препратки
Юли е сърцето на летните блокбластъри на Холивуд. Месецът съдържа премиерните дати на едни от най-чаканите филмите за годината. Затова е добра идея да подготвите съдържание за тенденциозните филми. Част от заглавията, които се очакват това лято са:
– Тарзан
– Сами вкъщи
– Ловци на духове
– Стар Трек
– Ледена Епоха
– Джейсън Борн
Въпросът е какви теми могат да се окажат източник на посещения и продажби за онлайн магазина ви? Спрямо горните заглавия ни хрумват няколко примера:
- „Как да разбереш какво прави домашният ти любимец, когато е сам вкъщи?“ – чудесна тема, ако онлайн магазинът ви продават технологични продукти, свързани с видео заснемане.
- “10 модни тенденции от Тарзан“ – чудесна идея за онлайн магазин за дрехи да продава тематични с филма продукти.
- „7 джаджи, вдъхновени от Стар Трек“ – отново благодатна тема за онлайн магазините за технологични продукти.
Това са само част от примерните теми, които можете да представите през юли. А филмите със сигурност ще помогнат на съдържанието да стигне до повече хора. Това увеличава потенциала за продажби.
2. Продуктово съдържание
От голямо значение е онлайн магазинът ви да съдържа материали, които са ориентирани към решаване на проблеми. Такъв тип съдържание обикновено помага на потребителите да направят по-добро решение за покупка или да намеря ново приложение на продукт, който вече са закупили.
3. Олимпийски игри
Едно от най-големите спортни събития ще се случи през август. Летните олимпийски игри в Рио де Жанейро ще разпалят интереса на милиони фенове в света. Това означава, че те често ще бъдат в интернет и ще търсят информация за любимите си спортове и спортисти. Именно затова месецът преди Олимпийските игри е важен за генериране на съдържание, което да бъде откриваем в периода на събитието.
Вече сме говорили за това какво е възможното съдържание, което бихте могли да генерирате и можете да си припомните идеите от тук.
Ако все още не сте се възползвали от тях, юли е последният шанс да го направите.