Как да продавате повече покрай Олимпийските игри 2016?

По време на Олимпийските игри хора от цял свят гледат как някои от най-големите спортисти се състезават – от плуване до тенис на маса. По време на провеждането на това чакано спортно събитие, се променя медийното съдържание и поведението на потребителите. Тези промени могат да дадат отражение и върху бизнеса с вашия онлайн магазин. Рио 2016 наближава и затова бързаме да ви разкажем за усилията, които можете да положите върху маркетинга на онлайн магазина си.

1. Съдържание

С нулев бюджет и единствено инвестиция от време, можете да публикувате статии, публикации в социалните мрежи и видео материали от Олимпийските игри. Не копирайте готово съдържание, а разкажете някаква история за Игрите, обяснете за своето бизнес вдъхновение от олимпийските игри, подкрепете любимите си спортисти. Това е начин да осъществите близост със своите потребители, които също се интересуват от таз тема.

2. Мърчандайз

Ако продавате тениски, можете лесно да направите тениски с любимите спортиси, логото на Рио 2016 или всякакви други спортни аксесоари, които биха могли да бъдат брандирани или просто продадени в контекста на Олимпийските игри. Всичко зависи от това какъв тип стоки продавате. Основната идея се състои в това, че лесно можете да направите вашите продукти тематични с Олимпиадата. Така със сигурност ще привлечете вниманието на олимпийските фенове.

3. Конкурси

Можете да разиграете онлайн игра/конкурс във Фейсбук страницата на магазина. Конкурсът/играта може да бъде популяризиран през сайта на онлайн магазина ви, Инстаграм, Фейсбук, както и в други социални мрежи, които ползвате. Примерен сценарий е да обявите състезание за прогнози за олимпийските шампиони – така ще възбудите хазартния дух на потребителите си и ще привлечете вниманието на фенове на Игрите, които биха ви станали клиенти.

4. Имейл маркетинг

Винаги можете да изпратите имейл до потребителите си, с вдъхновение за Олимпийските игри да им разкажете за вашите продукти, които са тематични с Олимпиадата. Така ще насърчите онази част от вашите клиенти, които са фенове на Игрите, да пазаруват от вас.