С наближаването към края на 2016 г. дойде моментът да направим равносметка и да класираме статиите от блога ни, които са събрали най-голям интерес през изминалата година.
1. Как се печелят 600 000 долара годишно от онлайн магазин?
Разбираемо, на първо място за втора поред година е блог статията ни със заглавие „Как се печелят 600 000 долара годишно от онлайн магазин„. Хората обичат добрите примери, успехът на другите и непрекъснато търсят вдъхновение за своя собствен бизнес. Историята на едно семейство, което с шопифай магазин прави по 600 000 долара годишно е достойна за споделяне и всеки предприемчив търговец може да извлече своите поуки от нея. RAZ.bg ще продължава да разказва историите и на други успешни хора с онлайн магазини.
2. Нужен ли ми е онлайн магазин, ако вече продавам във фейсбук?
Статистиката показва, че много търговци продават във фейсбук, но не управляват собствен онлайн магазин. Причините за това са комплексни, а интересът към статията, която сме посветили на темата обяснява, че тези търговци се колебаят. С тази цел през 2016 г. предложихме безплатен демо тест на онлайн магазин и все повече интернет търговци се възползват от него. Това е нашият начин да допринесем за информираното решение на нашите клиенти.
3. Предимствата на наложения платеж в онлайн магазин
Познаването на българския пазар е важен фактор, според който търговецът трябва да избере платформа за своя онлайн магазин. У нас най-предпочитания метод за плащане на онлайн поръчки е наложен платеж. Затова и сме се фокусирали върху предоставянето на полезна информация и идеи за експлоатирането на този метод на плащане. Статистиката потвърждава, че сме ориентирали правилно фокуса си и ни мотивира да продължаваме да идентифицираме потенциални теми и проблеми, за които да предоставяме полезна информация.
4. Как да увеличите последователите си в Instagram?
Всеизвестно призната истина е, че комуникацията довежда до повече продажби. Един от популярните канали за комуникация на онлайн търговците е Instagram. Това орпавдава петото място в класацията с най-четени блог статии за 2016 г. Това е добра новина, защото означава, че търговците мислят модерно, в час с действителността и са устремени да си извоюват предимства преди големите търговски вериги, които пропускат дребните детайли и залагат повече на имиджа си, отколкото на правилата на електронната търговия.
/изображение: http://joethegoatfarmer.com