Едни от най-големите имена в дигиталния маркетинг и SEO оптимизацията ще изнасят безплатно обучение по съответните теми в продължение на 11 седмици. Организацията е дело на СофтУни, а обучението ще е достъпно за всеки ентусиаст както присъствено, така и онлайн. Възможността е много подходяща за онлайн търговците, защото със сигурност ще открият полезни съвети и информация за маркетинга на своя бизнес, SEO оптимизацията на сайта им, както и нови контакти.
Според информацията в сайта на СофтУни курсът ще бъде полезен с това, че дава базови познания и практически умения за онлайн маркетинга в интернет ерата: изграждане и оптимизация на уеб сайтове, вътрешна оптимизация на сайт, писане на качествено съдържание (копирайтинг), изграждане на качествени външни линкове, използване на SEO инструменти за измерване, анализ и проследяване на SEO процеса и резултатите. Освен новите знания и умения, този курс има потенциала да се превърне и в източник на вдъхновение за нови идеи.
Лекциите и занятията ще стартират на 28.03.2015 г. (събота) от 10:00ч. в зала Inspiration Lab на Софтуерния Университет.
Теми в курса са следните:
1.Въведение в курса
2. Въведение в дигиталния маркетинг и SEO
3. Управление на онлайн репутацията (ORM)
4. Вътрешна оптимизация на уеб сайт (On-page Optimization)
5. Качествено съдържание и копирайтинг (Copywriting)
6. Изграждане на линкове (Link Building & Off-page Optimization)
7. Brand & Trust сигнали за търсачките
8. SEO инструменти (SEO Tools)
9. Маркетинг в социалните мрежи (Social Media Marketing)
10. Платена Интернет реклама (Pay Per Click)
11. Маркетинг по имейл (Email Marketing)
12. Видео маркетинг
Датите могат да бъдат намерени в страницата на събитието в сайта на СофтУни, където е най-сигурно, че информацията е актуализирана. Ако пожелаете да приложите придобитите умения в ефективен онлайн магазин, RAZ.bg може да ви предложи най-доброто решение и съвети как това да се случи. Вижте още какво ще ви е неободхимо, за да си отворите собствен интернет магазин, който да продава добре и да генерира печалби.