Все повече български потребители използват Pinterest, а това означава, че трябва да съсредоточите усилията си да привлечете потенциални клиенти там. Потребителското поведение в тази социална мрежа има своите особености и характеристики. Изследванията върху Pinterest потребителите в Щатите и Световен мащаб могат да послужат като отправна точка за това какъв тип хора присъстват в тази мрежа и дали отговарят на профила на вашия потенциален клиент. Тези данни могат да ви служат като добра основа за чертаенето на вашата стратегия.
Какво разкрива инфографиката?
Жените са преобладаващата част от активните потребителите в Pinterest. резултатите са вече на цели 2 години, но можем смело да заключим, че съотношението спрямо мъжете не се е променяло рязко. Възрастовата граница между 25 и 54 години е с преобладаващ брой потребители спрямо други възрастови интервали. Това означава, че средните потребители на Pinterest са работещи и независими хора с трудов доход.
До каква степен потенциалните клиенти на вашия онлайн магазин съвпадат с преобладаващите потребители на Pinterest?
Интересно е, че устройствата, които най-често са използвани за влизане в Pinterest са айпадите. Това потвърждава тенденцията, че мобилните устройства непрекъснато увеличават своя дял на ползване сред онлайн потребителите, като това се отнася и за онлайн магазините. В резултат от този ръст Google официално дават прироритет на сайтовете, които са оптимизирани за ползване през мобилни устройства и поддържащи т. нар. функционалност „сгъваем“ дизайн.
Оналйн магазините на RAZ поддържаt тази функционалност и като търговец вие ще се възползвате с предимството, което Google са предвидили за вас. Но истинската стратегия се изразява в това да достигнете до потребителите, които вече имат навик за ползват мобилните устройства за разглеждане на Pinterest. 55% от милионите потребителите на социалната мрежа влизат в нея през своя таблет. Това означава, че е редно вашият онлайн магазин да започне да генерира съдържание там, за да имате по-голяма възможност да ви открият потенциални клиенти.
Данните сочат, че тематичните събития повишават разглеждането на тематично съдържание. Това може да ви е полезно, когато определяте прироритетите на стратегията си по време на празници и други специални дни. Разбира се, всичко това зависи до колко вашият потенциален клиент съвпада с профила на преобладаващите потребители в Pinterest. Ако съвпадението е голямо, следователно е нужно по-голямо съсредоточаване на вниманието в тази мрежа и обратното. Още ценна и полезна информация за Pinterest.