Развитието на един бизнес е дълго пътешествие, с много завои и внезапни спирачки. Вашите кампании от 2015 г. може да не дават същия резултат през 2016 г. В такива моменти е нужна преоценка на тактиките и активностите, на които разчитате за успеха на онлайн магазина през годината. Затова сме приготвили няколко съвета, които да следвате, за да развивате успешно вашия онлайн магазин:
1. Събирайте информация
Като търговец с онлайн магазин ще ви е полезно да събирате информация за клиентите си. Отбелязвайте какви са любимите им продукти и персонализирайте маркетингови съобщения до тях с релевантни предложения.
Събирайки и систематизирайки тази информация, вие персонализирате пазаруването за вашите клиенти, прогнозирате продажбите си и подобрявате стойността на това, което продавате.
2. Планирайте продажбата на нови неща
Маркетинговите активности на един онлайн магазин включват и представянето на нови продукти в каталога му. Не забравяйте да предложите на клиентите си нещо ново. Целта е да използвате блог публикация, постове във букмейкър, туитър и инстаграм, имейл маркетинг и в краен случай реклама.
Определете дали новите продукти имат потенциала да ви донесат нови клиенти или ще се харесат на вече съществуващите.
Вижте още: Как се въвежда нов продукт в онлайн магазин?
3. Планирайте разпродажби и специални оферти
Коледа и Черен петък не са единствените дни, подходящи за намаление на цените. Годината е пълна с дати с различни поводи за празнуване. С други думи изберете си дати от календара, изберете продукти, които ще се търсят заради събитията от тези дати и планирайте начинът, по който ще популяризирате тази активност.
4. Планирайте съдържанието
Отговорете си на 4 въпроса:
- За кого искам да напиша съдържание?
- Защо искам да напиша съдържанието?
- С какви ресурси разполагам, за да го популяризирам?
- Как да се отлича от други популярни публикации по същата тема?
Изберете датите, на които искате да публикувате новото си съдържание и работете върху него преди да е дошъл моментът за публикация.
5. Бъдете в крак с технологията
Тъй като RAZ.bg е платформа за готов онлайн магазин, няма нужда да се притеснявате за техническа поддръжка. Тази точка от развиването на вашия бизнес пада изцяло върху RAZ.bg и не е нужно да плащате на трети страни за обновявания на магазинa.