Как се прави онлайн маркетинг на нов продукт?

Автор -

Като онлайн търговец често ще ви се налага да обявявате, че продавате някакъв нов продукт в магазина си. Първото, което ще направите е да добавите съответния нов артикул в съответната продуктова категория на сайта, обаче това няма да ви даде гаранция, че вашите клиенти ще разберат за новото предложение. Затова е нужен допълнителен онлайн маркетинг. В този случай RAZ.bg може да ви препоръча следването на няколко стъпки, с които ефективно да представите новия продукт на вашите онлайн клиенти.

 

Онлайн маркетинг на нов продукт

Пригответе страницата на продукта

Преди да съобщите на вашите клиенти, че предлагате нов продукт, трябва да се погрижите за това страницата на продукта да изглежда добре. Препоръчително е да предложите качествени снимки на продукта и оригинално описание. Ако имате възможност е добре в блога на онлайн магазина да публикувате и видео, в което да се показват повече детайли.

Публикувайте потребителските мнения

Потребителите се доверяват на други потребители. Когато въвеждате нов продукт в онлайн магазина си, е във ваш плюс да публикувате потребителски мнения и оценка за него. За да постигнете това можете да изпратите мостри на ваши лоялни клиенти и да ги помолите да споделят мнението и оценката си за артикула, който сте им изпратили. Ако тези потребители харесат продукта, то можете да използвате техните мнения като маркетингов инструмент или дори да ги публикувате в страницата на продукта. Ако потребителите, обаче, не харесат продукта, то може би това е знак да обмислите дали е подходящо да го продавате.

Подгответе релевантно съдържание

Разпространяването на информацията за новия продукт може да стане чрез писането на блог постове и статии, публикуване на видео и друго подобно съдържание. Препоръчително е да започнете да продавате новия продукт след като вече сте готови с цялото съдържание, което можете да използвате, за да насърчите продажбите му.

Използвайте ресурсите си

След като вече имате нов продукт и съдържание, с което да покажете продукта, идва ред на рекламата. Започнете с имейлите на вашите лоялни клиенти, партньори и приятели, след което започнете и с последователите ви във Facebook, Twitter, Instagram и т.н. Използвайте всички ресурси, с които разполагате, за да обявите, че около бизнеса ви се случва нещо ново, от което потребителите могат да се заинтересуват. Не забравяйте в имейлите, които изпращате и постовете, които публикувате, да поставите връзки към продуктовата страница в онлайн магазина и статията, която сте написали в блога си.

Ако потребителите покажат интерес към новия продукт и започнат да го купуват, то може да започнете и кампания с платена реклама, която да увеличи още повече продажбите ви. По този начин ще си спечелите нови клиенти и последователи в социалните мрежи, а това е най-добрата новина за един малък онлайн бизнес.