Всеки онлайн магазин от RAZ.bg поддържа блог, чрез който търговците могат да предлагат атрактивно съдържание на клиентите си. Маркетинга на съдържанието е важен компонент и понякога може да ви донесе нови клиенти. Затова е важно да разработвате тази зона от онлайн бизнеса си. Извадихме няколко печеливши теми, които могат да ви помогнат да се „сближите“ с потребителите и дори да ги превърнете в свои редовни клиенти.
1. Ревю
Публикувайте потребителските ревюта за продуктите, които продавате. Можете да добавите стойност като вие самите напишете ревю за услуги, сайтове и приложения, които могат да са полезни на хората, които ползват продуктите от вашия онлайн магазин.
2. Пестене на време
Ако ползването на продуктите от вашия онлайн магазин може да спести времето на потребителите, ще е полезно за вас и за тях да опишете как. Времето е пари, а ако покажете на клиентите си как да го пестят, то това може да е необходимият аргумент да направят покупката си от вас.
3. Експерименти
Ако намерите материал, който показва как продуктите, които продавате се използват по нетрадиционен начин, задължително трябва да го споделите с клиентите си. Този тип съдържание е любимо на интернета, защото показва нов ъгъл, нова гледна точка и остава чувство, че е научено нещо ново.
4. Репортаж от събитие
Ако продавате електроника в онлайн магазина си, ще бъде добре за вас да отразявате световните конференции на технологичните гиганти. Ако можете да присъствате лично на такова събитие – още по-добре, защото ще можете да покажете ексклузивно съдържание в блога на онлайн магазина.
5. Списъци
Потребителите обичат списъците. Още по-доволни са, когато някой е направил списък за тях, а те просто се забавляват, докато отмятат съдържанието на списъка. Ако продавате готварски електро уреди ще е изключително добър удар от ваша страната да направите списък с 10 ястия, които могат да бъдат сготвени чрез най-продавания ви домакински електроуред.
6. Наръчник на начинаещия
Това обикновено е съдържание, което би било полезно за новаци в определени активности. Например, ако продавате тенис екипировка в онлайн магазина си – със сигурност ще е полезно в блога си да публикувате информация за различните техники, физичните закони, които се прилагат и други неща, които биха полезни за начинаещите.
7. Следете тенденциите
Ако вашият онлайн продава дрехи, обувки или аксесоари, лесно можете да планирате постове с различна тематика, която да изразява актуални тенденции. Мрежата вече е пълна с фешън блогове, така че няма причина и вие да не сте добри в това.