Някой може да ви посъветва да триете негативните отзиви във вашия онлайн магазин, но това е лош съвет. Доброто администриране на мненията на клиентите може да спечели доверие и лоялност, както и трафик. След като вече сте успели да убедите клиентите си да оставят потребителски ревюта/отзиви, както ви препоръчахме да направите в предишната ни статия по темата, сега трябва да се научите как да администрирате ефективно тези отзиви.
- Винаги модерирайте. Онлайн магазините на RAZ.bg поддържат опцията да одобрявате ръчно всеки един отзив преди да се появи пред съответния продукт. По този начин сте сигурни, че няма да допуснете спам в онлайн магазина си, както и ревюта със скрита реклама към други магазини. Бъдете редовни в модерирането. Ако не можете да одобрявате отзив веднага, правете го поне веднъж дневно.
- Одобрявайте лошите отзиви. Няма перфектни продукти. Ниските оценки вероятно ще свалят рейтинга на продуктите ви, но това показва, че сте честни. Доверието ви е по-важно от високите оценки. Имайте го винаги предвид. Ако попаднете на по-темпераментни отзиви, свържете се с потребителите и се опитайте да разберете проблема им и ако е нужно, да ги компенсирате. Рано или късно това поведение ще ви донесе позитивен отзив.
- Отговаряйте. Отговаряйте на отзивите, които задават въпроси или допускате, че бихте могли да допълните отзива с определена информация. Отговаряйте както в онлайн магазина, така и на фейсбук страницата си, ако потребителите са решили да напиша отзива си и там. Отговарянето = загриженост.
- Поправяйте дребни грешки. Не редактирайте ревюто, но оправяйте дребни грешки, пропуснати букви или пунктуация – това е в рамките на приемливото и обикновено потребителите не забелязват, че са допуснали такива грешчици. Следователно няма да се разсърдят, че сте ги оправили при модериране. Добре написаните отзиви продават по-добре от зле написаните.
Ако разгледате сайтовете на няколко големи и успешни онлайн магазина, ще се убедите, че ревютата към продуктите са граматичо издържани.