През април 2016 г. ще имате доста поводи, които да ви вдъхновят за съдържание в блога на онлайн магазина ви – Денят на шегата, Великден, месецът на математиката и т.н. Какви са възможните сценарии, които да предложите на клиентите си през този месец?
1. Денят на шегата: 1-ви април
Първи април е една от датите, която предполага най-голямо поле за развихряне на креативността у търговците. Това е възможност да публикувате абсурдни, фалшиви и атрактивни истории, да представяте фалшиви и футуристични продукти и като цяло да забавлявате потребителите си. Ако съдържанието ви е сполучливо, нищо чудно да се превърне в следващия вайрал хит.
Хубавото е, че съдържанието за първи април не свършва с първи април. Около средата на месеца можете отново да засегнете темата и да разкажете на клиентите си за най-добрите първоаприлски жеги от онлайн магазини по света или да разкажете за най-оригиналните фалшиви продукти, представени на първи април. Дори можете да разкажете в два отделни материала за най-добрите шеги и за най-неуместните шеги. Вдъхновението дебне от всякъде, нужно е само да оглеждате.
2. Месецът на математиката
Април е месецът, в който се обръща внимание на математиката. През 2016 г. темата на месецът на математиката ще бъде Бъдещето на прогнозите и е посветена на връзката между статистиката и прогнозата и ролята им на двигател на иновациите. С други думи въпросът, който ще вълнува ентусиастите по света е „Какво следва?“. За SEO целите на вашия онлайн магазин, можете да се включите в Месецът на математиката и да разкажете на потребителите си какви са бъдещите прогнози за продуктите, които продавате – на къде ще се развият технологично?
Ако вашият онлайн магазин продава стоки в Англия или други англоезични държави, е повече от препоръчително да се възползвате от контекста на тази тема. Ако продавате в България, най-вероятно ще сте първите, които обръщат внимание на това, но пък така имате шанса да въведете тенденция и да информирате българските потребители.
3. Великденски статии и видеа
Идва Великден, а това е добре възможност да покажете интересни, нестандартни и оригинални методи за боядисване на яйца. Покажете снимки, снимайте видео или просто споделете с клиентите си как вие боядисвате великденските яйца. Освен това можете да стартирате различни игри, които да дадат възможност да потребителите да спечелят награди от вас.
Разгледайте и други идеи за съдържание за вашия онлайн магазин тук.
/изображние: flickr