Писали сме много материали със съвети за това как да увеличите печалбите на онлайн магазина си, как да правите повече продажби и как да печелите лоялни клиенти. Почти винаги е намесен факторът „лично отношение“. Но личното отношение не се изчерпва само до онлайн чат в магазина и изпращане на мостри. Личното отношение се изразява и в това да покажете от какво са направени продуктите, които продавате или как вие самите използвате продуктите, които продавате.
1. Покажете как продуктите са създадени. Използвайте графики, видео, текст или с какъвто материал разполагате, за да обясните процеса на създаване на продуктите ви.
2. Покажете детайли от начина, по който е направен продукта. Можете да последвате примера на други търговци и да разглобите продуктите, които продавате и да заснемете разглобяването във видео. По този начин много клиенти ще знаят как сами да разглобяват продукта, който ще закупят.
3. Споделяйте общочовешки и непротиворечиви интереси в магазина си. Можете да разказвате истории за връзките между хората и първите им автомобили, ако продавате авточасти. Можете да насърчите клиентите си да разкажат за първото си куче, ако продавате кучешки храни и зоо аксесоари. Тези, които се включат в споделянето, може да получат специална отстъпка за следващо посещение в онлайн магазина. Избягвайте теми като политика и религия – те са натоварващи и в повечето случаи противоречиви.
4. Покажете забавната си страна. Споделяйте забавни моменти и истории от офиса ви или от процеса на работа. Ако са замесени клиенти, спестявайте имената им. Всеки обича реални и забавни случки от ежедневието. А ако сте търговец и разказвате такива случки на клиентите си, това ще е 100% личен подход, който ще бъде във ваш плюс.