В предишна публикация ви запознахме с дропшипинга като метод за извършване на търговия с ваш онлайн магазин. Накратко: дропшипинг е метод за онлайн търговия, при който не е нужно да държите продуктите, които продавате в склад. Вместо това, когато онлайн магазинът ви продаде нещо, вие поръчвате съответния артикул от трета страна, която го изпраща директно на клиента. В резултат от това вие като търговец нямате пряк допир до закупения продукт.
От uspelite.com чрез инфографика са обърнали специално внимание върху това как да изберете дропшипинг партньор и освен това имат няколко съвета към онлайн търговците, които те-първа ще започнат да се занимават с дропшипинг:
1. Продавайте неща, от които се интересувате. По-лесно ще консултирате клиентите си за продукти, от които разбирате. Това може да ви спечели и повече клиенти.
2. Не залагайте само на изгодна цена. Предлагането на по-ниска цена не е достатъчно, за да привлече клиенти от конкуренцията. Онлайн магазинът трябва да е лесен използване, да предлага изгодни условия за доставка, полезна информация за продуктите – тези неща ще предадат допълнителна стойност на артикулите, които продавате. Тогава вече можете да кажете, че сте конкурентоспособни.
3. Заложете на ниша. Проучете дали има онлайн магазини, които са специализирани в продажбата на продуктите, които вие искате да продавате. Ако няма разработена ниша, можете да се заемете с тази задача на мига и да започнете да развивате канали за продажба.
Източник: Дропшипинг инфографика
Прочетете повече за изработката на онлайн магазин.