През октомври беше въведена нова функция в Twitter, която дава възможности за провеждане на анкети. Тя е активна от десктоп версията, мобилната версия и мобилното приложение на социалната мрежа. Използването на тази нова функция може да бъде много полезна за онлайн магазините.
https://twitter.com/twitter/status/656832713781936128?ref_src=twsrc%5Etfw
Чрез туитър анкета можете да задавате въпроси на последователите си, а те могат да отговаря анонимно в рамките на 24 ч. от публикуването на анкетата. Всеки въпрос се състои от 2 до 4 възможни отговора. След като потребителя гласува, ще може да вижда моментите резултати и да сравни своя вот с резултатите досега. След 24 ч. анкетата се затваря и резултатите са публични.
Онлайн бизнесът в Щатите също започна да се възползват от тази нова функция на Twitter. Начините, по които и вие можете да използвате туитър анкета за целите на вашия онлайн магазин са следните:
- да използвате анкети, за да се допитвате до клиентите си относно съдържанието, което биха желали да им представяте в блога си. Анкетите могат да ви помогнат да сте по-отзивчиви към желанията на клиентите ви към вашия бранд. По-този начин генерирането на съдържание под формата на текст, видео или снимки ще бъде много по-целенасочено и ефективно, а вашият блог ще повиши потенциала си да се превърне в любимият сайт на вашите клиенти.
- използвайте анкетите за забавление и задавайте ангажиращи въпроси. Това могат да бъдат актуални въпроси, които не са свързани пряко с онлайн магазина ви, но ще ангажират клиента, защото темата го вълнува. Например резултатите от предстоящ мач или впечатление за голямо събитие.
- да получите обратна връзка за продукти. Попитайте последователите си в туитър в какъв цвят биха предпочели предстоящ продукт. Бързо можете да сондирате предпочитанията на потребителите и то безплатно. Ако получите категоричен резултат за желанията на клиентите си, можете добре да предвидите наличностите, с които да се заредите. По този начи ще оптимизирате вътрешното си управление на наличностите.
Още подходящи съвети за използване на туитър от онлайн търговци,.