4 начина да направите онлайн магазина си по-уникален

Защо един купувач би избрал да направи покупка от вашия онлайн магазин? Защото имате уникални продукти? Защото държите по-ниски цени от конкуренцията? Защото вашият магазин е по-интересен от конкурентите?

Онлайн предприемачите размишляват върху тези въпроси, когато се готвят да стартират онлайн магазин. Това е правилно, но много от тези предприемачи забравят да мислят върху тези въпроси след стартирането на техния бизнес. Тези въпроси трябва непрекъснато да бъдат подлагани на анализ и преоценка, или да речем поне веднъж на всеки 6 месеца. С времето, вашият бизнес ще се сблъсквас нови конкуренти и ще дойде момент, в който ще се запитате: как да се отлича от другите? Не позволявайте тази ситуация да ви изненада. Задавайте си постоянно въпроса как да станете по-различни.

изработка-на-онлайн-магазин

1. Продавайте решения, а не само продукти

Добрите търговци се стараят да добавят стойност към продуктите, които продават. Има няколко опции за това:

– Съчетайте в оферта няколко сходни продукта. Например съчетават аксесоари с подходящи за тях по-главни продукти и ги продават в комплект. Възможно е да се направи малка отстъпка от цената, за да направите офертата по-привлекателна. Но отстъпката не е задължителна, защото ако си направите труда да подчертаете предимствата на предложението, ще бъде достатъчно да убедите клиента да го закупи.

– Предложете задълбочено и полезно съдържание. Независимо дали продавате спортна екипировка, велосипеди или модни аксесоари, погрижете се за това онлайн магазинът ви да предлага информация и инструкции. Настройте онлайн магазина си да насочва купувачите към полезното съдържание. Включете видео, потребителски отзиви, потребителски снимки и т.н. сред съдържанието.

2. Създайте уникален бранд

Да го кажем така: вашият бранд може да бъде забавен, интелектуален, сериозен или нещо друго – няма правилно и грешно. Използвайте бранда си, за да повлияете върху начина, по който клиентите ви ще ви запомнят.

3. Фокус върху персонализирането

Като продавач е препоръчително да знаете възможно най-много за вашите купувачи. Затова когато предлагате съдържание на клиентите си, предлагайте персонализирано съдържание, което ще е уникално за различните видове купувачи, които посещават онлайн магазина ви.

4. Обслужване

Обслужването може да повлияе положително на продажбите ви. Съветът ни е да сте отзивчиви към въпросите на клиентите, отговаряйте на въпросите им подробно, приветливо, приемайте рекламации. Реагирайте бързо на въпросите както преди продажба, така и след продажба.



/изображение: http://joethegoatfarmer.com