Втора част на статията „Как се създава силно съдържание в онлайн магазин?“.
Промотиране на съдържанието
Едно от положителните неща в маркетинга със съдържание е, че не са необходими платени медии за разпространението и популяризирането му. Това не означава, че не е полезно да използвате платени инструменти за популяризиране – гугъл реклама, фейсбук реклама и т.н. са допустими вариант. Съветът ни е да прецените внимателно дали имате нужда от платено промотиране на съдържанието.
Измерване на резултатите и анализ
Ефектът на съдържанието, което създавате, може да бъде измерен. Следете интересът, който привличат статиите ви. Направете си статистиката за темите и въпросите, които будят най-сериозен интерес сред вашите клиенти. Анализирайте статистиката и планирайте бъдещата си стратегия за съдържанието на онлайн магазина ви на база резултатите, които имате. Полезен инструмент за тази цел е Google Analytics. Именно заради това платформата на RAZ.bg е предвидила вграден аналитикс в админ панела на всеки търговец. Това е един от поредни плюсове на WordPress като платформа за онлайн търговия.
Създайте си рутина
Маркетинга на съдържанието изисква създаването на рутина, по която да се водите в управляването на маркетинга. Колкото по-сложни стават кампаниите ви, толкова по-ефективни ще бъдат.
Припомняме да прочетете още: