SEO урок: какво иска Google от моя онлайн магазин?

Автор -

Търсачките като Гугъл са входяща технология за интернет магазините. Когато онлайн купувачите искат за купят нещо по интернет, половината от тях се обръщат първо към Гугъл.

Дори и да имате най-качествените продукти, с най-ниска цена и да са последен писък на модата, има още начини, чрез който можете да доминирате над конкурентите – например да се класирате на първа страница по ключови думи в Гугъл.

онлайн магазин с мобилна версия

Ако сте чели предишните ни материали на тема SEO, вероятно вече знаете, че има стотици фактори, от които зависи как ще се класират резултатите от търсачката. Някои от тези фактори са: качеството на уебсайтовете, които сочат към страниците от вашия онлайн магазин, мястото, на което е уеб сървъра ви, скоростта на зареждане на страниците, мобилното преживяване със страниците в магазина ви, релевантност на съдържанието и резултатите, на които търсещият е попадал преди това.

SEO съвети за оптимизация на вашия интернет магазин

Какво се изисква, за да бъда добре класиран от Google?

Всички тези сигнали формират три главни насоки, към които трябва да е настроение вниманието ви като търговец, който иска да бъде номер 1:

  • Релевантност на търсенето;
  • Авторитетност;
  • Техническа релевантност

Това означава, че овладяването на SEO изкуството също зависи от начина, по който вървите в тези три насоки.

Забравете за техническата релевантност – Raz.bg се грижи за това, като предоставя на своите търговци онлайн магазин с мобилна версия и “асистент“, който да следи за SEO качеството на страниците в магазина.Това, което остава от търговецът, е да се грижи за релевантното съдържание в своя онлайн магазин и авторитетността на сайта си.

Полезна информация за това как се работи с ключови думи в интернет магазин

Търсещите купувачи са хора, а не ботове (роботи) – когато видят полезно съдържание, ще останат в магазина ви и ще прочетат какво имате да им казвате. Търсачките ще разберат това от данните, които получават и ще класират магазина ви по-добре. Единственото, което трябва да правите е да не спирате да бъдете добри в предоставянето на полезно и продаваемо съдържание.

Прочетете повече за ролята на съдържанието в онлайн магазина.


 

/изображение: joethegoatfarmer.com