Как се продават скъпи и качествени стоки в онлайн магазин?

През 50-те години повечето продукти са се произвеждали с идеята да бъдат по-издръжливи. Компаниите са смятали, че производството на по-издръжливи продукти ще стимулира препоръките от-уста-на-уста, което на практика е означавало повече продажби. Фокусът е бил върху качеството на продукта, а не върху високата възвращаемост.

Днес в повечето индустрии положението е по-различно. Потребителите пазаруват с оглед на това дали цената отговаря на периода, в който продуктът има гаранция, докато грижите за издръжливостта му в дългосрочен план не са важни.

Ако продавате или възнамерявате да започнете да продавате висококачествени продукти,  сигурно вече сте наясно, че този тип продукти се продават с добре обмислена стратегия. Стратегията става още по-важна, ако имате конкуренти с по-евтини продукти от вашата ниша.  Затова ще ви представим някои от стратегиите, които използват производителите на скъпи и висококачествени продукти, които можете да приложите и вие.

  • Уникалните характеристики. Поставете акцент върху това, което прави вашите продукти уникални. В платформата на bg имате много възможности за това – чрез слайдера на началната страница, текста на продуктовото описание и блога.
  • Цветове. Стоките, които се предлагат в по-голямо разнообразие от цветове са харесвани от потребителите. Те дават право на избор, а понякога и накланят везните към покупка. Ако имате възможност, предлагайте винаги разнообразие от цветове.
  • Подчертайте качеството. Когато пишете описанието на продуктите, насочете вниманието към най-важните характеристики на продукта. Разчитайте не само на текст, а и на хубави снимки, видео, графики, отзиви на доволни клиенти – всички фактори за успешна продажба играят роля и трябва да ползвате максимума от потенциала им.
  • Стимулирайте писането на ревюта (потребителски отзиви). Препоръчвали сме и преди на нашите търговци да развиват политика за стимулиране на писането на отзиви от потребителите на техния онлайн магазин. Препоръчвам и сега, и то по-горещо от всякога, защото когато продавате по-скъпи и висок клас продукти, и по-дребните усилия могат да изиграят важна роля за успеха.

Прочети още:

Как се продават трудно продаваеми стоки в онлайн магазин?