И тази година ще споделим с вас нашите прогнози за празничните дни и онлайн търговията. Те ще ви послужат като начален ориентир за нещата, които трябва да имате предвид, ако не искате да изпуснете потенциала, който носят със себе си празничните дни.
1. Ще бъдат търсени условия за безплатна доставка
Важна част от бизнеса на онлайн търговците вече включва предлагането на безплатна доставка. Според различни източници все още честа причина за незавършване на поръчка е моментът, в който потребителят види общата дължима сума, включваща доставката. Затова е важно вашият онлайн магазин да предлага условия за безплатна доставка.
2. Поръчки от мобилни устройства
През миналата година по време на празниците, пазаруването от мобилни устройства (смартфон и таблет) е скочило с 59%. Тази година може да очакваме същия ръст. Затова бъдете сигурни, че имате работеща мобилна версия на онлайн магазин. Ако все още нямате онлайн магазин, но планирате да отворите такъв, уверете се, че в цената ще бъде включена мобилна версия!
3. Ръст на продажбите
Очевидната прогноза е, че ще има повече поръчки в сезона преди празниците. Въпросът е дали вашият онлайн магазин ще успее да се пребори за дял от тях? За целта е нужно постоянство и добър маркетинг – полезно съдържание в онлайн магазина, добре представени продукти и добра комуникация.
4. Рекламиране на онлайн магазина чрез видео съдържание в блога, youtube и facebook
Видео рекламата вероятно ще се отрази добре на магазина ви. С подръчни средства като телефон/фото апарат ще можете да направите много интересни видеа на тема коледен шопинг, съвети за подаръци и т.н. Много голяма част от хората правят проучване за подаръци, които ще подарят на близките си като разглеждат първо онлайн магазини. Постарайте се направите видео съдържание, което да омае клиентите и да ги накара да си кажат: „искам да подаря това нещо“.
Прочете още:
Тенденциите за празничния сезон през 2015
Пробвайте безлатна демо версия на онлайн магазин
Какво трябва да се направи за отваряне на онлайн магазин?
Мога ли да подаря онлайн магазин на мой близък познат или приятел?