4 начина да увеличите мулти-продуктовите продажби

Много търговци са убедени, че единственият начин да подобрят продажбите си е като свалят цените. Тази тактика обаче е лоша практика за търговеца, макар и да е изгодна за потребителя. В такива момент е добре да обмислите възможностите за мулти продажби и по-този начин да увеличите продажбите си.

  • Клиентите обичат безплатните доставки. Но доставката не е евтина. Затова е популярен метод сред онлайн търговците да изискват минимална стойност на поръчката, за да предложат безплатно доставяне. Ако смятате, че безплатната доставка за всички продукти ще ви направи още по-конкурентни, не избързвайте. По този начин ще получите много поръчки с един продукт, а по този начин ще намалее печалбата ви от продукта.
    Но ако предлагате безплатна доставка за клиенти, които поръчват 2 или 3 продукта, вие ще съумеете да запазите печалбата си за поне 2 от трите поръчани продукта. Така получавате повече поръчки с по-висока средна стойност. А това компенсира повече от задоволително разхода за доставка, който ще поемете. Всеки онлайн магазин на RAZ.bg поддържа персонални настройки на цената за доставка и лесно можете да изберете минималната сума на поръчките, която да дава правото на клиентите за безплатна доставка.
  • Купони с отстъпка. Една от любимите екстри на търговците на RAZ.bg са купоните с отстъпки. Можете да генерирате купон с отстъпка. Всеки клиент, който знае кода/името на купона, го въвежда преди завършване на поръчката и съответната отстъпка е приложена. Разбира се, вие можете да ограничите използването на кода/купона по следните начини – да се използва само от хора, които са купили продукти за определена стойност, да дава само процент отстъпка или само безплатна доставка и да се ползва от ограничен брой потребители. Начинът по който можете да комуникирате промо акция с купона/кода зависи изцяло от вас.

Онлайн магазин продажби

  • Допълващи продукти. Друга любима екстра на търговците, които продават с магазин от RAZ.bg е cross-seling възможността. С нея предлагате продукти, които са подходящи за комбинация с вече избрания от клиента продукт. Като добавите и шанса за безплатна доставка при поръчка на допълващ продукт, със сигурност ще си осигурите по-голям процент продажби.
  • Бъндъл продукти. Можете да предложите подбрани от вас пакети с продукти, които си подхождат маркетингово и да ги предложите в пакет с отстъпка или с безплатна доставка при поръчка. Има клиенти, които обичат да им предлагат готови оферти и да не се занимават с търсене в каталога на магазина. Това са клиентите, които ще оценят едно добре бъндъл предложение. Важното е да си напишете домашното и да предвидите какви пакети от продукти биха представлявали интерес за вашите клиенти.

/изображение: www.joethegoatfarmer.com