Как да усвоим разговорно продаване от онлайн магазин?

Напоследък възникват нови методи на ангажиране на потребителите. Някои от тях са наистина успешни – например продаването с разговор. Така наричаме осъществяването на продажби чрез месидж инструменти като Facebook Messenger, WhatsApp, Viber и т.н. Чрез тях клиентът може директно да направи запитване до търговеца през мобилното приложение и да получи коректна информация.

onlain-magazin

Ползи от този тип продаване

Разговорното продаване прави пазаруването процес, който ангажира потребителя повече. Помага на купувача да намери желаните продукти по-лесно. Не на последно, можете да се възползвате и да правите повече крос-продажби чрез разговорното продаване.

Какви приложения да ползвам?

Фейсбук месинджър – предвид популярността на приложението, е почти сигурно, че ще имате достъп до много потенциални купувачи.Можете да сложите месинджър линк в онлайн магазина си и така само с един линк клиентът ще може да започне разговор с вас чрез месинджър. Необходимо е вашият онлайн магазин да поддържа мобилна версия.

Вайбър – можете да си оставите телефонния номер за връзка с вайбър, както и да администрирате групов чат с вашите клиенти.

Whatsapp – това е друга алтернатива, която можете да предложите на клиентите без Вайбър.

Instagram – визуално приложение, където клиентите ще могат да ви изпратят снимка на продукта, който искат и така оставяйки адреса си, да правят поръчка.

Защо да си направя труда?

– Достигате до повече клиенти. Дори и да нямате много продажби, все пак генерирате трафик към магазина си.
– Препоръки. Можете да препоръчате на купувачите си нещо различно от това, което първоначално търсят. Така можете да увеличите средната стойност на поръчките си.
– По-добро потребителско преживяване. Чрез разговорно продаване потребителите могат да търсят продукти, наподобявайки търсенето във физически магазин – с питане към реален човек, а не чрез дигитално търсене по ключови думи.

Продавали ли сте досега по този начин? Споделете опита си в коментарите 😉