4 начина да повишите продажбите в последния момент

Автор: -

Ако плановете ви за печалба покрай празниците не вървят по график, има няколко кризисни мерки, които е добре да предприемете навреме. Така ще имате шанса в последния момент да повишите продажбите на своя онлайн магазин. Някои от тези мерки ще ви свършат работа в краткосрочен план, докато други най-вероятно ще ви помогнат да подобрите бизнеса си в дългосрочен план.

Онлайн магазин със специални оферти

1. Предложете допълнителен метод на доставка, който да е по-евтин или по възможност безплатен

По-хубаво от безплатното за потребителя няма. Ако все пак не можете да си позволите това, най-добре да предложите фиксирани цени за доставка. По този начин потребителя няма да се колебае при прибавянето на нови продукт в пазарската количка. По този начин премахвате една от бариерите пред потенциалния оборот, който може да направи клиента ви.

Повече за безплатния метод за доставка тип „вземане от място“ от интернет магазин.

2. Обявете код за промо отстъпки в интернет магазина

Хората обичат да сключват сделки, особено когато им дадете код за отстъпка, който могат да ползват. Можете да публикувате кода си в заглавния слайдер на онлайн магазина. Така потребителите ще разгледат обстойно магазина ви, защото ще искат да се възползват максимално от възможността да се възползват от специалното предложение.

Повече за продажбите и лоялните клиенти в онлайн магазина.

3. Направете селекция с най-добрите подаръци

Някои хора обичат да им казват какво да купят. Лесно можете да създадете специална категория в онлайн магазина си, която да съдържа селекция от продукти, които вие препоръчвате за коледни подаръци. Ако магазинът ви съдържа продукти с добри потребителски отзиви е препоръчително да селектирате тези продукти в специалната категория.

4. Не изисквайте регистрация за направата на поръчкa

Новите потребители е възможно да се откажат от направата на поръчка, ако онлайн магазинът изисква от тях да се регистрират. Затова поръчката на продукти от всички магазини на RAZ.bg е възможна и без регистрация. Търговецът от друга страна отново може да получава данни за потребителя, като предложи PayPal плащане (за активирането на този метод ще получите безплатна консултация от екипът на РАЗ).

Ако ви се наложи да прибегенте към една от тези стъпки за повишаване на продажбите в последния момент, то трябва и да се погрижите за комуникацията на тази last-minute кампания. Отбележете в социалните си профили, рекламните си банери и блога, че в магазина ви има „специални оферти в последния момент„. Ефектът едва ли ще закъснее.

 

Започни да продаваш оттук 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>