Канела и Джейсън Майлс благодарение на дъщеря си разбират, че малките момиченца обожават да обличат куклите си с дрехи. За разлика от повечето майки, на Канела и се отдава шиенето на тоалети за кукли, тъй като тя е дизайнер по професия. Скоро целият им квартал завижда на малката им дъщеря заради роклите, които носят куклите й. В Shopify бе публикувано интеревю със семейсвто Майлс , които управляват успешен онлайн магазин с годишна печалба от $ 600 000 и понеже това е интересен опит за всеки онлайн предприемач, ви го представяме и на български.
Опишете бизнеса си и това, което продавате с три изречения.
Управляваме най-големият интернет магазин за дизайн за дрехи за кукли Pixie Faire, имаме над 50 дизайнера и онлайн курсове по дизайн, кройка и занаятчийство. Също така продаваме дрехите и дизайните си чрез наш собствен бранд Liberty Jane Clothing.
Колко печелите на месец?
Общата ни печалба за измината година е $ 600 000, което прави по $50 000 месечно. Трябва да се има предвид, че има и сезонни пикове.
Как ви хрумна идеята за този бизнес? Какви проучвания за пазара направихте?
Съпругата ми направи проучване за пазара с дъщерите ни. Както повечето майки, така и тя се сблъска с увлечението на дъщерите ни по куклите. Фактът, че жена ми е дизайнер ни даде добра възможност. Майка и е крояч за модна къща в Лос Анджелис и така тя от малка е усвоила занаята на професионално ниво. Жена ми започна да прави дрехи за куклите на малката и всички останали момиченца и майка започнаха да питат от къде са. Започнахме да продаваме с магазин в eBay през 2008 година.
Как създадохте, произведохте и финансирахте продуктите си? Кои бяха ключовите проблеми, които решихте по време на процеса?
Решихме, че не искаме да произвеждане стоките си в Китай, макар че имахме такива предложение. Нашето решение беше друго. Вместо това избрахме да наемем жени, които да шият от вкъщи. Това не беше най-продуктивния избор, защото жена ми много често вършеше допълнителна работа, за да задоволи търсенето на клиентите и съвсем се изтощи.
Кои канали генерират най-много продажби и трафик към момента?
Първият маркетингов инструмент, който разработихме беше YouTube. Започнахме да прави видео клипове за работата си. Другият канал беше имейл маректингът. Към момента списъкът с имейли е над 50 000. След това се появиха и Facebook, Pinterest, Instagram. https://youtu.be/jfQ4N2qW2jc
Какви други съвети имате към начинаещите предприемачи?
Мисля, че е най-важно да си направят ясна продуктова стратегия и да преценят дали продукта има възможности за успех. Има подземни „ниши“ от хора в интернет, които търсят неща, а никой не ги предлага. Това са най-интересните ниши.
Подобна на бизнеса на сем. Майлс е и исторяита на онлайн магазинът ProCarDetails, който също стартира от Ebay . След успешното си начало там те се довериха на RAZ.bg за изработка на онлайн магазин. Можете да видите резутлатът на www.procardetails.com. Ако сте Ebay търговец и искате да преминете на „следващо ниво“, можете да го направите и вие чрез RAZ.