Много пъти в наши статии сме подчертавали, че търсенето по ключови думи от страна на потребителя е голяма част от мобилното пазаруване. Клиентът започва процесът на пазаруване с търсене на това, от което се нуждае в Google и завършва пазаруването по всевъзможни сценарий – с онлайн покупка от някой от резултатите на Google, с покупка от физически магазин и т.н. По какив
Мобилното търсене променя плановете за пазаруване
Дори големите търговци зависят от влиянието на мобилното търсене. 76 % от купувачите, започващи процесът на пазаруване от смартфон, са търсели в Google продукта, от който се нуждаят и след това са направили поръчка от друг онлайн магазин, който се различава от предварителния им избор.
Това е чудесна новина за всички онези малки онлайн магазин, които се тревожат, че големите вериги са по-силни от тях.
Мобилното търсене за „най-добрият продукт“ нараства
В маркетинга на търсенето, ключовата дума „евтин“ винаги е имала силно присъствие като тема, която да накара онлайн потребителите да пазаруват. В последната година обаче расте търсенето на „най-добрите“ продукти. Според Google в най-популярните търговски категории, търсенето на „най-добър“ продукт е скочило с 50% за последната година. Това означава, че купувачите са станали по-възприемчиви към твърденията и обещанията на търговците в името на качеството и комбинират това знание с изискванията им за изгодност.
През миналогодишния празничен сезон , търсенето от смартфони на ключови думи от типа „най-добрия подарък“ е нараснало със 70%, докато търсенето по ключови думи „евтини подаръци“ е нараснало само с 35%, по данни на Google. Мобилното търсене на „уникални подаръци“ е отбелязало ръст от над 65%, докато търсенето на „яки подаръци“ е скочило с цели 80%.
За да продавате по-ефективно на купвачите, които търсят „най-доброто“, ви съветваме да стимулирате писането на отзиви и ревюта от потребителите за продуктите във вашия онлайн магазин.
Прочете още: нашата статия със съвети за това как да стимулирате клиентите си да пишат отзиви.
Защо отзиви са от значение за успеха на онлайн магазина?
Как се постигат максимални продажби в седмиците преди празничните дни?
Как се управляват потребителските отзиви и ревюта в онлайн магазин от RAZ?
/изображение: http://joethegoatfarmer.com