Стратегии за Pay-Per-Click реклама на онлайн магазин

В pay-per-click рекламирането има много механизми, които движат ефективността на рекламата – от ключови думи до съдържание. Ако съдържанието не е добре описано, рискувате да получите по-малко кликове върху рекламата....

Развитието на дигиталния свят през 2015 г.

Всяка година интернет пейзажът се анализира от дигиталната агенция на Mary Meeker. Тя наблюдава как хората в цял свят използват интернет – каква част от тях го ползват от мобилния телефон,...

Тенденции при методите за плащане в онлайн магазин

В последните няколко години се появиха много нови разплащателни механизми. Към момента традиционните методи за плащане като плащане през PayPal или плащане с кредитна карта доминират пазара – както при...

Нови възможности за реклама на продукти в Instagram

Рекламната стратегия на Instagram се разраства все по-бързо благодарение на технологията от Facebook. В началото на юни приложението отвори вратите си към милиони рекламодатели с нови рекламни функционалности и осъвременени...

6 важни въпроса при избора на платформа за онлайн магазин

Онлайн продаването е бизнес, който се променя. Това от своя страна променя изискванията, които търговците трябва да имат към платформите, които обслужват онлайн магазините им. Пример за това е мобилната...

Топ теми за блога на вашия онлайн магазин

Всеки онлайн магазин от RAZ.bg поддържа блог, чрез който търговците могат да предлагат атрактивно съдържание на клиентите си. Маркетинга на съдържанието е важен компонент и понякога може да ви донесе...

Отзивите са от значение за всеки онлайн магазин

Една от функционалностите на онлайн магазините от RAZ.bg е възможността потребителите да публикуват отзив за всеки един продукт от инвентара. Как тези отзиви влияят върху другите потребители и как се...

Ще има ли бутон за пазаруване в резултатите на Google?

Новата услуга на Google – добавянето на бутон „Купувам“ при резултатите от търсене, за която се говори отдавна, може да промени сериозно електронната търговия. Бутонът за купуване на Google първо...

Маркетинг съвети от успешни онлайн магазини

Маркетингът на съдържанието има потенциал да генерира продажби. Труден е изборът на типа съдържание, върху който да се съсредоточи един малък онлайн магазин. В първата половина на 2015 г. някои...

Съвети за създаване на лоялност към онлайн магазин

Винаги е било по-евтино да поддържате лоялна клиентска база отколкото да набирате нова такава. Затова е важно да по-малките онлайн търговци да изградят лоялно отношение у потребителите си. Но как...