В Америка вече няколко проучвания правят заключения, че половината американци предпочитат да пазаруват в онлайн магазин, а не във физически магазин. Някои онлайн магазини привличат повече потребители, а други по-малко. Икономически принцип е в действие и по различни причини едни бизнеси печелят повече от други.
Нека помислим как е възможно да ускорим ръста на продажбите си и да бъдем от онези онлайн магазини, които печелят повече. Приготвили сме 4 начина, чрез които е възможно да подобрите резултатите си.
1. Открийте нишова публика и й покажете, че я разбирате.
За да сте истинска машина, трябва да намерите ниша и да привлечете вниманието на най-важните клиенти. Това може да намали броя на целевата ви аудитория, но лоялните клиенти от друга страна могат да ви донесат нови потребители с маркетинг от-уста-на-уста. ThinOPTICS, например, е онлайн магазин, който продава очила за четене. Магазинът насърчава продажбите си, като предлага на своите клиенти да подарят отстъпка от продуктите на своите близки и приятели.
2. Дайте причина на клиентите да натиснат бутона „Купи“ от смартфона си.
Въпреки факта, е смартфоните и таблетите съставят 60% процента от трафика в онлайн магазините, десктоп продажбите все още са доминиращата транзакция. 1/3 от потребителите споделят, че се притесняват да правят танзакция от смартфона от гледна точка на сигурността и защита на данните. Можете да промените това, като публикувате информация за завършване на покупка от мобилни устройства. Следващата популярна причина за незавършване на покупка от смартфон е неудобството. Затова мобилната версия на вашия онлайн магазин трябва да е добре обмислена. Вижте как изглежда мобилната версия на онлайн магазин от RAZ.
3. Предложете съдържание, което клиентите ви да не могат да открият на друго място.
Създавайте и публикувайте съдържание, което вашата публика да очаква да открие във вашия онлайн магазин. Но освен това пишете статии, графики, снимайте видеа, които нямат пряка връзка с това, което продавате. Разчупете „обстановката“ със съдържание. В най-лошия случай просто никой няма да го прочете (но това е малко вероятно ).
4. Предложете финансови причини за завръщане във вашия онлайн магазин.
За пореден път споменаваме програмите за лоялност. Малко клиенти биха пропуснали възможността за отстъпка в бъдещи проъчки. Например онлайн магазинът Kohl няколко пъти в годината предлага 10 долара подарък на клиентите, които изхарчат 50 долара в техния онлайн магазин. Тези, които се връщат в онлайн магазин, за да изхарчат 10-те си долара, обикновено правят много по-голям оборот от тази стойност. Покрай празниците много клиенти са избрали да пазаруват от този търговец точно заради тази причина.