Общото между всеки нов онлайн магазин е, че е празен. Клиентите ви все още не знаят за магазина. Какви са начините да увеличите трафика на магазина, да генерирате продажби и т.н.? Един от начините е маркетингово съдържание. Ако имате време и търпение за бавно, но сигурно набиране на скорост, съдържанието ще свърши работа. Но ако искате ударно начало, с фойервеки и фанфари 😉 , ще ви е нужна платена реклама.
1. Реклама в Google
Най-подходящата рекламна опция да плащате за реклама на кликове. Така само когато някой отвори рекламата за онлайн магазина ви, само тогава ще плащате за това. Ако искате да започнете с онлайн реклама на вашия магазин в гугъл, RAZ ще ви даде подходяща препоръка към наш доверен партньор, който може да извърши тази услуга за вас.
2. Реклама в социални медии
Повечето от социалните медии предлагат също платена реклама. Там е подходящо място за реклама на отделни продукти. Може да бъде по-евтино и по-неконкурентно рекламирането там за разлика от рекламата в търсачките като Гугъл.
3. Традиционна реклама
Традиционната реклама са най-познатите методи за популяризиране като ТВ интервю, интервю в списание, интервю в онлайн медия. Тарифите за този тип реклама са високи, но множете да договорите някакъв тип партньорство с медиите или просто да им предложите интересен материал, чрез който да ви дадат трибуна. Ако имате познати журналисти, също би било полезно да ги помолите за подкрепа.