Ноември и декември са месеците, в които трябва да започнете да планирате стратегиите си за празнични продажби. Периодът е специфичен, защото се характеризира края на годината, коледните празници и празнично настроение в масови пропорции. Публикувайки съдържание, което забавлява и информира вашите клиенти. По този начин вие изграждате дълготрайна и потенциално изгодна връзка с тях.
Как можете да стимулирате продажбите на вашия онлайн магазин през декември 2016?
1. „Как да…“ статии
Тези статии показват стъпка по стъпка как да решите определен проблем. Решаването на проблеми изобщо е най-висша форма на маркетингово съдържание. Полезното съдържание е ценно съдържание. Темите, към които можете да се придържате през последните месеци на 2016 г. са Коледа и Нова година. Използвайте тези теми в контекста на вашия онлайн магазин.
– разкажете как се опаковат коледни подаръци;
– предложете рецепти за коледни ястия;
– предложете съвети за подаръци;
– разкажете за коледни каузи, от които се интересувате;
Ето един пример за такъв тип съдържание. Следното видео показва как се прави панделка на подарък: https://www.youtube.com/watch?v=vJjw5kMr9X8
2. Статия за равносметка на вашия онлайн магазин
Статията за равносметка разказва в ретроспекция как се е случило с бизнеса ви през изминалата година. Разкажете на клиентите си какви тенденции сте забелязали в продажбите през годината, направете предположение за тенденциите, които ще се случат през следващата година. Това би било изключително интересна информация, особено за лоялните ви клиенти
3. Коледни мисли и вдъхновения
Не забравяйте да изразите сантименталност, свързана с празниците. Разкажете за своите любими коледни истории, музика, продукти, ястия и т.н. Преценете какво ще се стори интересно на вашите клиенти, разкажете го увлекателно и го разпространете през фейсбук страницата на онлайн магазина. Целта е да стигнете до повече хора, предлагайки съдържание със сантиментална стойност. Индиректният резултат в най-лошия случай ще се изрази в повече посещения на блога на онлайн магазина. А в най-добрия случай тези посещения ще ви донесат повече продажби.
Прочете още:
Как се пише образователна статия в онлайн магазин?