Целта на упражнението да подобрявате класирането си в Google означава да синхронизирате думите в текстовото съдържание на вашия онлайн магазин с думите и контекста, в който вашите купувачи търсят вашите продукти при интернет търсене.
Как търсят потребителите?
Потребителите задават на търсачката ключови думи, които използват всеки ден.
Как да оптимизирате онлайн магазина си?
Като използвате ключовите думи, използвани от вашите клиенти, в:
– Тайтъл таговете на страниците на вашия онлайн магазин (title tags) – тези тагове не са видими за купувачите, но остават важен фактор за класиране. Това са „вътрешни“ заглавия на страниците, които трябва да съдържат 70 символа и трябва да започват с най-релевантните ключови думи. Защо 70 символа? Защото в резултатите на Google заглавията над 70 символа биват отрязани.
– Мета описанията. Мета описанията нямат директна роля върху класирането, но са важни, защото текстовите описания, които излизат под линка при резултатите от търсене. Те имат ролята да убедят потребителят да отвори резултатът с вашия онлайн магазин. Когато пишете мета описанията, бъдете убедителни и привлечете вниманието на потенциалния клиент.
– Текстовото съдържание. Във всяко описание на продукт, блог публикация и т.н. използвайте ключова дума за вашите клиенти поне веднъж. Ако съдържанието позволява, използвайте ключовата дума и втори път.
– Алт тагове за изображенията. Това са тагове, които служат за оптимизирането на търсенето на изображения. Това е основният им принос за SEO оптимизацията на вашия онлайн магазин. Не слагайте прекалено много ключови думи в алт таговете.
Накрая, но не на последно място: не мислете за оптимизацията на съдържанието като тактика на търсачките. Мислете за оптимизацията като за друг инструмент за комуникация с вашите потребители.
Прочетете още:
Seo урок: Какво иска Google от моя онлайн магазин?