Трябва ли онлайн магазинът да разказва истории?

Автор -

Историите са увличащи. Хората обичат да ги слушат/четат и затова за целите на маркетинга на всеки онлайн магазин могат да бъдат използвани активите на историята – древната и модерната история. Разказването на истории може да направи съдържанието ви увличащо. И не само.

Историите изграждат връзки

  • Когато вашият онлайн магазин разказва история, която се свързва с определен начин на живот, бранд или продукт, то вашата дейност става по-разбираема за хората.
  • Човекът, който чете увлекателна история, започва да вярва и уважава този, който я разказва.
  • Когато читателят на вашите истории трябва да препоръча магазин на свой приятел, той препоръчва магазин, на който има доверие.

Най-общо казано това е размяна на взаимна изгода – магазинът предлага полезно, увлекателно и разказвателно (в случая) съдържание, а в замяна читателят изразява предпочитание към вашия бизнес.

Историческите препратки са източник на добри идеи

RAZ.bg всеки месец предоставя на онлайн търговците си идеи за съдържание за идващите четири седмици. Често това съдържание засяга исторически събития. За целта можете да разглеждате специалните интернет сайтове, които предоставят информация за историческите събития, които са се случили на определени дати. Използвайте ключова дума “this day in history” и ще получите поне няколко релевантни резултата.

Новините също дават добри идеи

Следете публикациите в любимите ви медии и си отбелязвайте интересните истории, особено ако са свързани с индустрията, в която продава вашия онлайн магазин.

Разказвайте личния си опит

Много маркетолози разчитат на личните си истории, за да повлияят на публиката си, да спечелят доверието им и да се сближат с тях. Ако имате богат житейски опит и лични истории, свързани с индустрията, не се колебайте да ги споделите с клиентите. Те ще го оценят и резултатите ще бъдат положителни за бизнеса ви.

Още за писането на съдържание след отваряне на онлайн магазин.

Как се пише хумористично съдържание за онлайн магазин?

Как да комуникираме с блога на нашия онлайн магазин?