Маркетинга на съдържанието е важен – многократно сме го обсъждали и ето че дойде ред на мартенската дискусия по темата. Какво съдържание да представим в онлайн магазина си през първия месец от пролетта?
1. Разкажете история на потребителите на вашия интернет магазин
Едно от предимствата на маркетинга на съдържанието е, че очовечявате бизнеса си, създавате лична връзка с клиентите си. През март можете да разкажете история от вашият опит в продажбите. Можете да разкажете как сте решили да предложите някои нови продукти в онлайн магазина си, какво ви е вдъхновила да започнете да продавате определена категория продукти и т.н.
Друг вариант е да разкажете как сте започнали своя бизнес с онлайн магазин. Каква е била искрата, която е запалила интереса ви? За пример можете да вземете видеото на Wild Turkey Bourbon с Матю Маконахи, където се разказва една чудесна бизнес история.
https://www.youtube.com/watch?v=jmZZNbUsyt8
Прочети повече за видео маркетинга.
2. Публикувайте пролетен списък за пазаруване
20-ти март, понеделник, е първият ден от пролетта. Това е страхотна възможност да помогнете на клиентите си да се подготвят за сезона, като им дадете списък за пазаруване с препоръчани от вас продукти.
3. Баба Марта
Заиграйте се с темата за Баба Марта. Можете да направите специална селекция с продукти в цветова гама бяло и червено. Цветът би бил ключов за такъв тип тематични продажби, така че в зависимост от продуктите, които продавате, можете да се възползвате добре от тази идея.
4. Св. Патрик
Още една дата, която предлага възможности за тематични продажби е Денят на св. Патрик. Денят е 17-ти март и милиони хора по целия свят празнуват като носят зелено. А това дава големи възможности на всеки онлайн магазин да реализира тематични продажби. Както се казва, замислете се! 🙂
Прочетете още:
Съдържание за моя онлайн магазин през март 2016 г.