Как да доведем онлайн купувачи във физическия си магазин?

Физическите магазини, които поддържат и онлайн магазин, могат да използват онлайн присъствието си, за да накарат купувачите да посетят и физическия им магазин, както и обратното. Има много нови възможности при интегрирането на двата канала за продажби – онлайн и офлайн. Какви са те?

28946651491_66b6c72ba0_b

Ето няколко примера за синергията между физически и онлайн магазин:

Взимане от място. Когато купвачите направят онлайн поръка тип „вземане от място“, търговците спестяват разходите за доставка и опаковане и в същото време имат шанса да направят по-голяма продажба чрез убеждаване на място.
Лоялност. Онлайн купувачите, които са запознати с вашия физически магазин, могат да бъдат по-лоялни. За тях можете да предложите участие в програма за лоялност, с която да покажете по-специално отношение.

Взимане от място

Предложете „взимане от място“ като метод за доставка при поръчка на продукт от онлайн магазина. Това позволява на клиентите ви да направят онлайн поръчка, т.е. да резервират определен продукт, и да наминат да го вземат, когато им е удобно от физическия ви магазин. Попитайте вашата платформа за онлайн магазини дали предлага такава функционалност. RAZ.bg предлага вградена опция взимана от място, която може да тествате в безплатната демо версия за нови търговци.

Правете маркетинг на местни купувачи

Когато получавате онлайн поръчки, правете списък с имейл адресите на клиентите, чийто адрес се намира в града или квартала, в който е физическия ви магазин. На по-късен етап поканете тези клиенти с персонализиран имейл да посетят физическия ви магазина. Можете и да им предложите жест като 5% отстъпка, която да ползват при посещение „на място“. Идеята е да покажете лично отношение, независим дали ще е чрез предлагане на отстъпка или просто учтива покана.


 

/изображение: http://joethegoatfarmer.com