5 умни начина да взаимодействате с клиентите в онлайн магазин

Освен използването на наличните инструменти за увеличаване на продажбите и посещенията в онлайн магазина, има и някои хитрости, които могат да засилят ефекта на усилията, които полагате. Ето 5 такива хитрости, които искаме да споделим с вас:

onlain-magazin-hitrosti

1. Използвайте текст във видео клиповете, които правите за онлайн магазина си.

Според Digiday 85% от видеата, които се гледат във Фейсбук, се гледа с изключен звук. Част от причината е фактът, че автоплей функцията отчита гледаемост, дори когато потребителят просто скролват през видеото. Ако разказвате някаква история чрез видео, сложете и текст, който да пояснява съобщението, което искате да предадете чрез картина и звук. Така потребителите, които са на шумно място и са си забравили слушалките, ще могат да възприемат посланието на видеото.

2. Грабнете вниманието на потребителите за 8 секунди

Една от хитростите, които можете да приложите, за да привлечете бързо вниманието на клиентите е да показвате продуктите си в контекст, с тематичен декор или тематичен мърчандайз. Според RetroPlanet.com това помага на потребителите да си представят как ще изглежда продукта в дома им. За целта е препоръчително да използвате за заглавно изображение снимка с контекст. Слайдшоуто в онлайн магазина също е силен инструмент, с който да привлечете вниманието на потребителя, показвайки продуктите на вашия онлайн магазин в убедителен контекст.

3. Оптимизация не само за мобилни устройства, а и за по-големи екрани

Много онлайн магазини вече обръщат внимание върху мобилните си версии, но това от своя страна кара търговците да забравят за оптимизацията към по-големи екрани. Затова бъдете внимателни, когато използвате разни филтри върху снимките си. Не трябва да понижавате драстично качеството им.

4. Запознайте се с посетителите си

Представете себе си и идеята на вашия онлайн магазин в страницата „За нас“. Хората обичат да знаят, че с пазаруването си подкрепят някого и затова е по-добре да им разкажете за вас, за екипа, с който поддържате онлайн магазина и дори да покажете свои снимки, които да са в контекст с бизнеса ви.

5. Включвайте посетителите в стратегиите на онлайн магазина.

Това означава да насърчавате клиентите си да оставят отзиви. Вижте повече за това как да ги проовкирате да пишат мнения под продуктите тук. Освен това трябва бързо и винаги да отговаряте на техните въпроси. Така вашият онлайн магазин ще бъде повече от магазин – ще бъде онлайн общество. А магазините, които имат такъв стил на работа винаги продават повече.