Имейл маркетингът е един от най-надеждните инструменти на търговците. Съобщенията по имейл могат да бъдат персонализирани и да вършат конкренти функции, когато предлагат релевантни оферти в точния момент. Тъй като лятото е специфичен сезон, подготвихме кратък списък с идеи за промо кампании, които могат да увеличат продажбите ви през топлите месеци.
1. Лятна разпродажба
Някои търговци обновяват стоките в магазините си според сезона. Ако преди лятото се зареждате с летни стоки като очила, бански, чадъри, козметика и т.н., то в определен момент е добре да се освободите от наличностите преди да е дошла есента и да се налага да държите продуктите в склад до следващото лятото. Можете да направите това със сезонно намаление. Клиентите обичат сезонните разпродажби и със сигурност ще привлечете интереса им, ако ги информирате за такава кампания.
2. Сепемтеврийска промоция
В края на лятото можете да обявите промо кампания с продукти, подходящи за учениците. Възможностите са много: от дрехи, обувки и аксесоари до книги, учебници и техника. Много онлайн търговци използват имейл маркетинг за такъв тип промоции в края на лятото. Вие също можете да създадете такава активност, която да ви доведе нови потребители и да ангажира наново вече съществуващите потребители на вашия онлайн магазин.
Можете да изпратите два пъти имейл с информация за промоцията, тъй като една част от потребителите правят „септемврийското пазаруване“ в края на август, а друга част го прави в последния момент преди 15-ти септември. Съобразете пращането на имейлите с тези дати.
3. Нови продукти за есента
Краят на лятото означава начало на есента. Добре е да изпреварите конкуренцията и първи да предложите свежи оферти за предстоящия сезон. Отново използвайте предимствата на имейл маркетинга, за да държите клиентите в течение с плановете си. Ако имате свои добри идеи за летни кампании, можете да споделите опита си в коментарите.
Прочетете още вдъхновение за маркетинг съдържанието в блога на вашия онлайн магазин през юли 2016 г.