Добрата блог публикация се характеризира с няколко важни елемента, тя трябва да има: основен текст, заглавие, добро форматиране и снимка. Ако тези четири компонента присъстват, тогава публикацията ще работи за вас и вашия бизнес. Съществуват критерии и основни елементи, благодарение на които можете да измерите дали текстът ви е готов да бъде публикуван онлайн.
Задължително правило е заглавието (препоръчително до 70 символа) да предава смисъла на основния текст. Ако основният текст се отнася за новите модели спортни маратонки на Adidas, например, то в заглавието трябва да присъстват ключовите думи: „маратонки“, „адидас“, „нови“. Обемът на публикацията е препоръчително да не пада под 300 думи. За доброто форматиране трябва да се уверите, че всяка отделна смислова част от текста (абзац) започва на нов ред. Ако броят на думите е между 300 и 400, тогава е желателно да се ограничите до 3-4 абзаца. Маркирайте ключовите думи в bold, защото съдържанието по-лесно ще привлече потребителското внимание, а сегементирането на текста с тирета и булети, от друга страна, ще го направи по-лесен за възприемане. От информативна и SEO гледна точка се препоръчва да вмъкнете хиперлинкoве в думите, които препращат към други източници в интернет. Това са едни малки, но значителни гаранции затова, че текстът ще бъде прочетен до край.
След първият абзац е подходящо да вмъкнете снимката, която сте подготвили за блог публикацията. За форматът на изображението е добре да имате предвид, че препоръчителният размер е с максимална височина 900 px. Ако имате лого на сайта – поставете го като воден знак (watermark) върху картинката, защото така ще се застраховате, че собствеността ви върху изображението няма да бъде нарушена.
Ако онлайн магазинът ви ползва услугите на RAZ.bg, качването на блог публикации става лесно и бързо. SEO анализ на страницата ще ви показва каква част от съдържанието сте пропуснали да напишете по всяко време. Нанасянето на корекции също става лесно и бързо.