Начинът, по който Instagram представя визуално съдържание привлича и малки, и големи онлайн магазини, които започват да превръщат тази социална мрежа в канал за продажби и комуникация на техния бизнес. Затова един от най-често задаваните въпроси от онлайн търговците е как да привлекат нови последователи.
Използвайте правилните #хаштагове
Цел номер 1 в Instagram е да взаимодействате с последователите си и в същото време да привличате нова публика. Първото можете да поддържате като публикувате регулярно ново и интересно съдържание, но за да увеличите броя на последователите си, ще ви се наложи да прибегнете към използването на хаштагове. Те ще помогнат на потребителите да открият вашите снимки, ако те съвпадат с предмета, който е търсен. Кои са хаштаговете, които ви трябват и вършат работа в този случай?
Според Webstagram има 20 хаштага, които са най-популярни в тази социална мрежа, а именно:
- 1.#love
- 2.#instagood
- 3.#me
- 4.#follow
- 5.#tbt
- 6.#cute
- 7.#like
- 8.#photooftheday
- 9.#followme
- 10.#tagsforlikes
- 11.#happy
- 12.#beautiful
- 13.#girl
- 14.#picoftheday
- 15.#instadaily
- 16.#fun
- 17.#smile
- 18.#igers
- 19.#selfie
- 20.#friends
Изброените хаштагове трудно биха могли да се обвържат, с какъвто и да е било продукт, защото има разлика между използването на хаштаг и използването на правилния хаштаг. Популярните тагове, като изброените горе, ще ви донесат със сигурност нови лайкове, но няма да ви осигурят дългосрочно взаимодействие с поток от нови последователи, нито продажби.
Ако искате да отбележите снимките на вашите продукти както трябва, ще трябва да научите кои са най-релевантните хаштагове -те трябва да описват характера на онлайн магазина ви и в същото време да се използват от потребителите за търсене на съдържание. Предложения за подходящи тагове можете да намерите чрез Webstagram. Ако например вашият онлайн магазин продава обувки, въвеждате ключова дума „shoes” и резултатите съдържат най-популярните хаштагове, които се асоциират със стоката, която продавате.
По този начин вие ще изградите база от таргетирани последователи, от които можете да разчитате на поръчки в дългосрочен план. Както всяка социална мрежа, така и в Instagram най-успешната стратегия е да бъдете социални. Ако го използвате правилно,ще го превърнете в таргетиран канал за реклама на магазина и продуктите в него, а това от друга страна може да ви носи допълнителен наплив от продажби.