Как се създава инфографика?

Автор -

infographics-onlain-magazin

 

Инфографиките са любимо съдържание на много онлайн потребители, защото те представят по прост и запомнящ се начин добре сегментирани данни. Ако сте онлайн търговец, можете да ползвате този инструмент като един различен начин за комуникация с клиентите. Независимо от спецификата на вашия онлайн магазин,  винаги можете да представите интересна информация с инфографика. Важното е данните да се полезни за потребителя.

Какво е инфографика?

Инфографиките са големи, цветни и богати на информация графики, които имат силен маректингов ефект. За да създадете инфографика обикновено ще ви е нужна помощта на дизайнер. Въпреки, че дизайнът прави впечатление, на първо място стои това колко разбираемо е поднесена ифнормацията. Дори и да не можете да си позволите услугите на дизайнер, има безплатни платформи, които могат да създадат схема за графика, която лесно да попълните.

Защо инфографиките са важни?

Целта на една инфографика е да осигури уникално и разбираемо предаване на информация за клиентите ви. Това е и ефективен метод за комуникацията с потребителите. Този тип графики са полезен инструмент, защото са добра възможност да „покажете“, а не да „разкажете“ например тенденциите, които се случват в областта на търговия, с която се занимава бизнеса ви. От търговска гледна точка по този начин опознавате поведението на вашите клиенти и получавате предпоставката за още по-ефективно развитие на онлайн магазина.

designerdogs-infographic-online-shop

Как се създава перфектната инфографика?

1. Проверете фактите. На първо място е важно да се уверите, че данните, които ще представите са точни и вярни. Препоръчително е да цитирате източника на данните, за да придадете достоверност на инфографиката.

2. Направете дизайна цветен и дружелюбен. Цветът помага на съдържанието да се отличи, затова ще ви бъде от голяма полза помощта на дизайнер. Ако нямате този ресурс, то можете да позлвате готови цветови схеми от безплатните онлайн инструменти за инфографики като Piktochart.

3. Придържайте се към минимализма. Не забравяйте, че информацията, която представяте е на първо място. Изпозлвайте дизайна само за да поставите акцент.

4. Разкажете история. Ако искате да обърнете внимание на специфична тенденция, се уверете, че данните, които представяте в инфографиката аргументират тенденцията. В този случай инфографиката е само част от по-голяма публикация, която може да засяга нови тенденции, модели и нагласи – в зависимост от това, което продавате във вашия онлайн магазин.

Най-важното нещо, което трябва да имате предвид при създаването на инфографика или на друго интерактивно съдържание, е начинът, по който публиката ще възприеме информацията и доколко информацията отговаря на характера на вашия онлайн магазин. С малко креативност можете да превърнете съдържанието, което генерирате в ефективна маректингова кампания. С платформата на RAZ.bg гарантирано ще получите съвети и идеи за интерактивно съдържание, което да представите на клиентите си.