Използването на # хаштагове е нов, спартански начин, за да популяризирате своите фейсбук постове, туийтове и инстаграм снимки сред повече хора. Ако тези постове се отнасят за вашия онлайн магазин, то хаштаговете имат потенциала да ви донесат и повече продажби.
Все повече хора използват хаштага (обикновено има знак диез # пред съвкупост от сляти една с друга думи) с цел онлайн търговия. По всичко личи, че едва ли скоро ще им омръзне да го правят. Затова ако се чудите как да повишите продажбите си, ви съветваме да се възползвате и вие от тази новаторска маркетингова тактика.
Хаштаговете са полезни с това, че разделят постовете във фейсбук, туитър, иснтаграм и дори G+ в категории по теми. Така можете да разглеждате цялото публично съдържание, за което говорят вашите потенциални клиенти. С други думи хаштагът ви позволява да следите това, което адудиторията Ви публикува и какви са тенденциите и нагласите им по определени въпроси. С тази информация можете да си направите оценка на вашите тактики за представяне на продуктите ви и по-добре да отговаряте на очакванията на потребителите.
Визуално хаштаговете се различават драстично от останалата част на вашите постове. Те обикновено изглеждат като линкове и се виждат от далече. Придават на един обикновен текст много повече интерактивност, тъй като могат да се кликат и водят някъде, с което гъделичкат допълнително любопитството на клиентите.
Промоции и реклама с хаштаг
Oнлайн потребителите пазаруват най-активно около празници като Коледа и Нова година или когато имат индивидуални поводи като рожден ден и имен ден. Ако продавате продукти, които са подходящи за подарък, ползването на хаштаг може да се окаже една чудесна тактика за увеличаване на продажбите ви. Например по време на празниците можете да популяризирате хаштага #подаръкЗаНего или #подаръкЗаНея и по този начин да направите съдържанието, свързано с вашия онлайн магазин, още по-популярно във фейсбук, туитър или Instagram. Това, което прави тази тактика още по-чудесна е, че по този начин лесно можете да рекламирате продуктите си и пред чуждестранни потребители – нужно е само да имате основни знания по английски.
Освен да разпространявате съдържание от вашия онлайн магазин,с хаштаговете е възможно и да се обвързване с различни събития или ТВ предавания, които са свързани тематично с продуктите, които предлагате. Ако вашият онлайн магазин е за дамски дрехи, то можете да провокирате дискусия с хаштаг #МисБългария и да привлечете повече публика.
Както с всяко друго нещо, така и с това е добре да се подхожда умерено. Прекомерната употреба ще ви злепостави и ще ви направи онлайн спамер в очите на вашите потенциални клиенти. Повече за реклама на онлайн магазини в Instagram.