От какво се състои един електронен магазин?

Добрият дизайн и функционалностите са важни елементи, но само те не са достатъчни, за да разгърнете пълния потенциал на вашия електронен магазин. Управлението на съдържанието и маркетинговите инструменти за популяризиране също са важни фактори за ефективността му. Ако стартирате онлайн бизнес и вашият електронен магазин е съобразен с тях, то със сигурност ще сте в добра позиция, спрямо вашите конкуренти.

 

От какво се състои един електронен магазин?

 

Онлайн магазините под наем на RAZ.bg покриват всички условия, определящи потенциала на вашите продажби. Въпросът е кои са основните детайли, които на практика съпътстват тези фактори. Отговорът ще откриете по-долу. Съветваме ви да го прочетете внимателно, защото е точен ориентир за това от какво трябва да се състои един електронен магазин. А именно:

Рекламен пакет и маркетингови инструменти за максимум продажби

  • Функция за въвеждане на кодове за отстъпки при следващо пазаруване
  • Оптимизирана структура, която се разпознава добре от търсачки като Google
  • Възможност за надграждане.
  • Рекламен пакет

Лесна администрация

  • Администрирате съдържанието на магазина през уеб браузър
  • Лесно качвате продукти
  • Бързо обновявате информацията
  • Можете да давате достъп за администриране и на вашия персонал (ако имате такъв).

Удобство за клиентите и посетителите

  • Опростена навигация в сайта
  • Търсачка, която предоставя добри резултати след търсене на продукти по ключови думи
  • Виртуална пазарна количка – клиентите ви винаги виждат продуктите, които са избрали за покупка и стойността им
  • Автоматично изчисляване на таксите за доставка след поръчка (клиентът сам може да избере как да получи поръчката си)
  • Плащане в реално време
  • Клиентите ви получават потвърждение по e-mail за обработена поръчка.

Атрактивно и интересно

  • Слайд с продукти на фокус
  • Продуктови категории
  • Блог със статии, които могат да привлекат вниманието на клиента към определени продукти. Идеална възможност за стимулиране на продажбите чрез тематично съдържание, свързано с определена стока.

Освен на теория, можете да проверите как са приложени тези решения и на практика, като създадете собствен онлайн магазин и тествате безплатно, без ангажимент за 14 дни.