Какво е футър и как да го използвате във вашия онлайн магазин?

Автор: -

Много онлайн магазини използват футърите си като място за съдържание. Тези зони от сайта обикновено показват важни линкове за клиентите, които възнамеряват да търсят повече информация за магазина като методи за плащане, условия за ползване и други политики. Най-често футъра съдържа линк към страниците с информация за магазина, контакти, информация за доставка, информация за клиентско обслужване и т.н.

Маркетингово съдържание

Във футъра клиентите обикновено търсят начини за връзка с онлайн магазина през фейсбук, туитър, инстаграм или друга социална медия. Напоследък съществува и тенденцията да се публикуват контакти за връзка през Viber или през WhatsApp. Някои онлайн магазини публикуват там и блог статии, които се отличават с голям интерес от потребителите.

Основното във футъра

От наблюденията ни към различни онлайн магазини , си направихме няколко извода за съдържанието във футъра. Те не са генерални и общовалидни, но според нас си струва да се обмислят, когато започнете да избирате съдържанието за тази зона от вашия онлайн магазин:

  • телефонен номер
  • политики на онлайн магазина – връщане на продукти, доставка и т.н.
  • връзки към социалните мрежи
  • навигация към продукти, категории и топ страници.

Футъра в онлайн магазин от RAZ.bg

footer-online-magazin-platform

В онлайн магазините от RAZ.bg всеки търговец може сам да определя какво съдържание да покаже на футъра. Това се случва лесно и  търговците обикновено успяват сами да се справят с футъра след първоначалното обучение за работа с онлайн магазина. Те имат избор да въведат текст (контакти, тел. номер, адрес, някакво съобщение свързано с онлайн магазина и т.н.), да направят подменю с навигация към други страници (продуктови категории, продукти, страница с важна за клиента информация и т.н.) или да публикуват друг тип връзки като линкове към социланите профили и т.н. Лесното боравене със съдържанието във футъра ще ви позволява да тествате различно съдържание и сами да определите каква е най-печелившата формула за футъра ви.

Най-сериозната причина да обръщате внимание на този детайл от онлайн магазина е, че независимо в коя страница на сайта се намира клиентът, той винаги ще вижда съдържанието във футъра. Т.е. тази зона може да помогне на потребителя да се върне към страницата, заради която е отворил онлайн магазина или да помогне на потребителя да си отговори на въпроси, които са възникнали при разглеждането на продуктите в каталога на магазина ви.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>