Февруари 2017 г. е добър месец за маркетолозите. Осовната причината за това са празниците, разбира се. Ако си напишете домашното и предоставите великолепно тематично съдържание, което да стимулира продажбите във вашия онлайн магазин, ще има голяма вероятност да отбележите един месец с много добри продажби. Ето какво имаме предвид:
1. Свети Валентин
Най-известният празник през февруари 2017 г. е Св. Валентин, колкото и скандално да звучи за една определен група от противници на деня на влюбените. Въпросът е какво ще правите с вашия онлайн магазин покрай тази дата? Веднага започваме с примерите:
- Подгответе ръководства за подходящи подаръци за влюбени;
- Напишете статии с подходящи изненади за Св. Валентин;
- Подгответе материали – статии и видео съдържание, които да са от типа „Как да…“ – как да изберем цветя, школад, вино, бижу и изобщо каквото прецените, че може да помогне на потребителите да направят покупка от вашия онлайн магазин, свързана с празника.
2. Трифон Зарезан
В България Денят на влюбените идеологически е в сериозна конкуренция с български празник на виното и винарите – Трифон Зарезан. Можете отново да предприемете същите стратегии като за Св. Валентин, само че с фокус виното. Дори и да не продавате вино, можете да бъдете иновативни и да предложите специални бокс-сетове с ваши продукти и бутилка вино.
3. Поп култура
През февруари се случват едни от големите поп-културни събития на годината. Можете да говорите за тях, да станете част от интернет дискусията и да обвържете магазина си с темите, които вълнуват хората. От Супер боул през Грами наградите до Оскарите – можете да се заредите с бойно съдържание, което включва спорт, музика, филми и да го предложите в общ контекст с продуктите на вашия онлайн магазин.
Начинът да бъдете номер 1 е този. Силно съдържание, стратегия след стратегия и ориентация към удовлетворяване на клиента. Следвайте ги и резултатите няма да закъснеят.
Прочетете още: