Продуктовите отзиви и рейтингите във фейсбук и бизнес страниците в гугъл помагат на онлайн купувачите да направят важното решение за покупка. Затова може да се каже, че ако един онлайн магазин насърчава автентчните отзивии рейтинги, то този онлайн магазин индиректно работи за това да има повече продажби. Обаче идва тънкия момент, в който един нов и малък онлайн магазин трудно успява да събере потребителски отзиви на продуктовите си страници. Затова днес ще ви разкажем какво можете да направите по въпроса, ако сте нов търговец с малък онлайн магазин.
Добавяйте ръчно отзиви от други източници
Ако твоят онлайн магазин продава продукти, които са отразени в медиите или в някакви други източници, то цитирайте тези източници във формата за отзиви на страницата на продукта във вашия сайт. Източниците могат да са туитър, фейсбук постове, описание от Pinterest или дори видео ревю в Ютуб.Оставяйте връзка към главния източник и в никакъв случай не „заемайте“ отзиви от конкурентите си. Подбирайте текстове, които биха били полезни на вашите потребители.
Молете директно вашите клиенти за отзиви
Бързо и лесно – просто помолете вашите клиенти след покупка да оставят своя отзив на продуктовата страница. Можете да ги помолите чрез ръчно написана бележка в поръчката (кой не би отвърнал на ръчно написана молба?) или чрез персонализирам имейл.
Не трийте негативни ревюта
Ако някой ви остави негативно ревю, в никакъв случай не го трийте. Според проучване на PowerReviews негативните ревюта може да имат позитивно влияние върху вашия бизнес. Проуването сочи, че пикът на поръчки отива при продуктите с рейтинг между 4.2 и 4.5 по петобалната систма. Ако рейтингът е максимален, потребителите отслабват доверието си, тъй като не вярват на перфектните рейтинги. Според тях са твърде хубави, за да са истински. А и не на последно място, ако публично решите проблемите на потребителите с негативните ревюта и си „стиснете“ ръцете, другите клиенти ще знаят, че могат да разчитат на съдействие.
Прочетете повече материали за печелене на поребителската лоялност.