През празничния сезон, малките онлайн магазини често срещат трудности с обработката на постъпилите поръчки в техния онлайн магазин. Затова сме подготвили няколко съвета, с които да ви помогнем с обработката на поръчките през Коледните седмици.
1. Обявете реалистични условия
Голяма част от посетителите на вашия онлайн магазин ще са потенциални клиенти, които търсят да закупят подарък. При всички положения тези хора ще искат да получат поръчката си преди 24-ти декември. Затова осведомете всички посетители за срока за доставка. Ако е възможно, уточнете конкретните дати, до които трябва вашите клиенти да направят поръчка, за да си я получат преди Коледа.
В онлайн магазините на RAZ.bg можете лесно да направите това съобщение видимо, като го поставите в слайдера на началната страница. Ако не ползвате магазин от RAZ.bg, попитайте вашата платформа за онлайн магазини каква опция е предвидена за такива случаи.
2. Опаковане на продуктите
Вероятно вашия онлайн магазин има няколко бестселър продукти – било то единичен продукт или комбинация от продукти, които често са поръчвани заедно. Един от начините да подобрите обработката на поръчките преди празниците е предварително да опаковате бестселър продуктите си. Така когато бъдат поръчани, ще трябва просто да бъдат взети от куриер.
3. Включете маркетингово послание
Коледните празници са добър момент да заложите маркетингови послания в опакованите продукти на клиентите. Когато изпращата поръчка до клиент, помислете за някаква промоционална картичка с код за отстъпка или малък подарък. Не е нужно да инвестирате за тази цел. Например, можете да сложите код за отстъпка от 10 лв. при правенето на следваща поръчка над 100 лв. Със системата за купони на RAZ.bg можете да издавате промо кодове на името на клиента. По този начин ще го накарате да се чувства лично поласкан и изкушен да се възползва от предложението.
Прочетете още:
Прогнозите за зимния сезон пред 2016 г. за вашия онлайн магазин
Да подариш онлайн магазин за Коледа
/изображение: http://joethegoatfarmer.com/