5 печеливши стратегии за бизнес с интернет магазин

Автор: -

Добрата идея има силата да промени един цял бизнес. Тя може да увеличи продажбите, да намали разходите и да спечели нови клиенти. Управляването на бизнес в интернет не се изразява само с технически детайли, а и със следването на стратегия, която да повишава продажбите след изработка на онлайн магазин. Ако търговията все още е нещо ново за вас, то е препоръчително да започнете да градите вашата стратегия върху следните насоки:

1. Експериментирайте с интернет продажбите

Не спирайте да използвате нови стратегии и тактики. Експериментирайте с цените и наблюдавайте как се отразяват намаленията на продуктите върху продажбите. Опитайте да продавате по-необикновени и ексцентрични продукти. Обявявайте от време на време петъчна промоция – по този начин ще се отличите от останалите онлайн магазини като по-динамични търговци. Не е нужно да правите всичко това наведнъж, правете го стъпка по стъпка и анализирайте резултатите от вашите експерименти.

 

Бизнес с онлайн магазин

Предимствата на нишовите продукти в онлайн магазин

2. Накарайте клиента да се чувства специален

Едно от главните неща, което може да накара клиентите ви да пазаруват повторно при вас е отношението ви към тях след покупката. Когато нов клиент пазарува от вас, не забравяйте с поръчката да му изпратите и благодарствена картичка за покупката, а защо не и телефонно обаждане, за да се уверите, че всичко с поръчката е наред. Тези дребни жестове могат да се окажат ключови за спечелването на лоялни клиенти.

Как се печели лоялността на клиентите в интернет магазин?

3. Информирайте клиентите на онлайн магазина

Давайте информация за текущи промоции на потребителите си всеки път, когато се обърнат към вас с някакъв въпрос. Ако например ваш клиент използва онлайн формата за контакти в сайта, за да зададе въпрос, то след като му отговорите можете да му предложите и специално намаление или да го информирате за текуща промоция. Предлагайте възможността за ползване на определена привилегия като намаление, безплатна доставка, продукт-подарък всеки път, когато някой потребител покаже интерес към вашите продукти.

4. Бъдете мобилни

Много потребители разглеждат продуктите в онлайн магазините през мобилни устройства. Онлайн магазините на RAZ.bg са с отзивчив дизайн, който е оптимизиран за всяко мобилни устройство, но ако вашият магазин няма мобилна версия, то е добре да инвестирате в такава. Препоръчително е целия уеб сайт да бъде оптимизиран за мобилни устройства, а не само началната страница.

5. Покажете как се използват продуктите, които продавате

Много ваши потенциални клиенти ще се интересуват от това как продуктите, които предлагате, работят, изглеждат и се използват. Опциите, с които разполагате са разнообразни, но най-ефективни са видео представянето и използване на lookbook.

Ако сещате трудности с измерването на резултатите от вашата онлайн стратегия, то специалистите от RAZ.bg ще ви помогнат да определите своите силни и слаби страни. След като сте наясно с тях ще имате съвсем ясна представа за това от каква стратегия се нуждаете, за да печелите повече от вашия инернет магазин.

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>