Добрата идея има силата да промени един цял бизнес. Тя може да увеличи продажбите, да намали разходите и да спечели нови клиенти. Управляването на бизнес в интернет не се изразява само с технически детайли, а и със следването на стратегия, която да повишава продажбите след изработка на онлайн магазин. Ако търговията все още е нещо ново за вас, то е препоръчително да започнете да градите вашата стратегия върху следните насоки:
1. Експериментирайте с интернет продажбите
Не спирайте да използвате нови стратегии и тактики. Експериментирайте с цените и наблюдавайте как се отразяват намаленията на продуктите върху продажбите. Опитайте да продавате по-необикновени и ексцентрични продукти. Обявявайте от време на време петъчна промоция – по този начин ще се отличите от останалите онлайн магазини като по-динамични търговци. Не е нужно да правите всичко това наведнъж, правете го стъпка по стъпка и анализирайте резултатите от вашите експерименти.
Предимствата на нишовите продукти в онлайн магазин
2. Накарайте клиента да се чувства специален
Едно от главните неща, което може да накара клиентите ви да пазаруват повторно при вас е отношението ви към тях след покупката. Когато нов клиент пазарува от вас, не забравяйте с поръчката да му изпратите и благодарствена картичка за покупката, а защо не и телефонно обаждане, за да се уверите, че всичко с поръчката е наред. Тези дребни жестове могат да се окажат ключови за спечелването на лоялни клиенти.
Как се печели лоялността на клиентите в интернет магазин?
3. Информирайте клиентите на онлайн магазина
Давайте информация за текущи промоции на потребителите си всеки път, когато се обърнат към вас с някакъв въпрос. Ако например ваш клиент използва онлайн формата за контакти в сайта, за да зададе въпрос, то след като му отговорите можете да му предложите и специално намаление или да го информирате за текуща промоция. Предлагайте възможността за ползване на определена привилегия като намаление, безплатна доставка, продукт-подарък всеки път, когато някой потребител покаже интерес към вашите продукти.
4. Бъдете мобилни
Много потребители разглеждат продуктите в онлайн магазините през мобилни устройства. Онлайн магазините на RAZ.bg са с отзивчив дизайн, който е оптимизиран за всяко мобилни устройство, но ако вашият магазин няма мобилна версия, то е добре да инвестирате в такава. Препоръчително е целия уеб сайт да бъде оптимизиран за мобилни устройства, а не само началната страница.
5. Покажете как се използват продуктите, които продавате
Много ваши потенциални клиенти ще се интересуват от това как продуктите, които предлагате, работят, изглеждат и се използват. Опциите, с които разполагате са разнообразни, но най-ефективни са видео представянето и използване на lookbook.
Ако сещате трудности с измерването на резултатите от вашата онлайн стратегия, то специалистите от RAZ.bg ще ви помогнат да определите своите силни и слаби страни. След като сте наясно с тях ще имате съвсем ясна представа за това от каква стратегия се нуждаете, за да печелите повече от вашия инернет магазин.